شکست تحقیرآمیز و قعرنشینی تیم بکام در مقابل چشمان پوگبا

شکست تحقیرآمیز و قعرنشینی تیم بکام در مقابل چشمان پوگبا

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی با هدایت دیوید بکام در حال حاضر در قعر جدول در کنفرانس شرق لیگ فوتبال آمریکا قرار دارد چرا که شروع بسیار ضعیفی را در سال 2021 داشته اند.

به گزارش فوتبالی، اینتر میامی با هدایت فیل نویل در خانه در روز چهارشنبه با نتیجه پنج بر صفر در هم کوبیده شد چرا که هر شش بازی اخیرشان را باخته اند. میامی فقط دو تا از دوازده بازی خود در لیگ را برده و دوازده امتیاز تا منطقه پلی آف فاصله دارد چرا که شکست اخیرشان مقابل تیم "نیو انگلند" باعث شد تا اوضاعشان کاملا خراب شود. آنها فقط یک گل در 540 دقیقه اخیر به ثمر رسانده اند و تمامی پنج بازی اخیرشان را باخته اند.

بکام مالک باشگاه اینترمیامی دوست و هم تیمی قدیمی خود فیل نویل را برای هدایت تیم آمریکایی انتخاب کرد اما به نظر می رسد که انتخاب وی کاملا اشتباه بوده است.گونزالو هیگواین ستاره تیم اینتر میامی و بقیه ستارگان این تیم نتوانسته اند نتیجه خوبی کسب کنند. فیل نویل قبل از اینترمیامی هدایت تیم زنان انگلیس را به عهده  داشت.

شب گذشته ستارگان سرشناس تیم ملی فرانسه همچون کیمپمبه و پوگبا شکست تحقیرآمیز اینترمیامی مقابل نیو انگلند را از نزدیک تماشا کردند. 

4125