روحیه شاد سرمربی با وجود درگذشت پدر (عکس)

روحیه شاد سرمربی با وجود درگذشت پدر (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- ناظم الشریعه حضور فعال و خندانی در اردوی تیم ملی فوتسال دارد تا تیمش را برای مسابقات جام جهانی فوتسال آماده کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان که چندی پیش با حضور در تمرین فجر سپاسی 50 میلیون تومان پاداش به اعضای این تیم اهداء کرد اینروزها در غم از دست دادن پدرش سوگوار است اما برای اینکه تمرین تیم ملی فوتسال در آستانه جام جهانی به شکل خوب و حرفه ای دنبال شود فعال تر و شادتر از همیشه در اردوی تیمش حاضر شده است. به واقع او از نظر درونی به خاطر اتفاقی که برایش رخ داده غمگین است اما سعی کرده در تمرین تیم ملی با روحیه ای متفاوت حاضر شود تا در تمرینات آماده سازی تیم ملی در آستانه جام جهانی خللی وارد نشود. او برای آماده سازی هر چه بهتر تیم ملی فوتسال پا به پای بازیکنان تمرین می کند.

 گفتنی است تیم ملی فوتسال پیش از آغاز مسابقات جام جهانی، از 3 تا 8 مرداد در تورنمنت بین‌المللی تایلند حضور خواهد یافت و در گروه دوم با لیتوانی، تاجیکستان و مصر نایب قهرمان قاره آفریقا دیدار خواهد کرد.مسابقات جام جهانی فوتسال 2021 با حضور 24 تیم از شهریور به میزبانی کشور لیتوانی برگزار می‌شود که تیم ملی فوتسال ایران در این مسابقات با آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه است.

البته باید به این نکته اشاره کرد در مسیر آماده سازی تیم ملی فوتسال ایران بسیاری از بازی های دوستانه بنا به دلایل مختلف از جمله کووید 19 لغو شده است که می توان به بازی دوستانه با ژاپن یا اسپانیا اشاره کرد. با این حال ناظم الشریعه امیدوار است به همراه تیمش در مسابقات جام جهانی نتایج خوبی بگیرد. او تیم جوانی را برای مسابقات جام جهانی لیتوانی آماده کرده است.

۴۱۵۴