عکس؛ اولین حضور تنها خرید تابستانی رئال مادرید در تمرین گروهی

عکس؛ اولین حضور تنها خرید تابستانی رئال مادرید در تمرین گروهی

پایگاه خبری فوتبالی - داوید آلابا بازیکن اتریشی در تمرین رئال مادرید حضور پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، آلابا روز گذشته با شماره چهار در رئال مادرید معرفی شد. او شماره سرجیو راموس کاپیتان سابق رئال را به تن کرده است و به نظر می رسد که در ترکیب فصل بعد رئال نقش مهمی داشته باشد. آلابا با کوله باری از تجربه در بایرن مونیخ و تیم ملی اتریش به رئال مادرید آمده و قرار است که فصل آینده نقش مهمی در رئال داشته باشد. داوید توان حضور در پست های مختلف را دارد اما رئال مادرید ترجیح می دهد که از او در پست دفاع چپ استفاده کند چرا که بدون راموس و با جدایی احتمالی واران به نظر می رسد که رئال با کمبود بازیکن در پست دفاع میانی مواجه است. 

به جز آلابا در حال حاضر فقط میلیتائو و ناچو در در رئال توان حضور در پست دفاع میانی را دارند که به این دسته سه نفره باید یک نفر دیگر اضافه شود. وایخو که پس از حضور قرضی در گرانادا در رئال برگشته و محصولات آکادمی نظیر چوست و گیلا گزینه های حضور در ترکیب بزرگسالان هستند.

آلابا روز پنجشنبه اولین تمرین خود را با رئال مادرید داشت که با آنچلوتی که قبلا با او در بایرن کار کرده است خیلی گرم گرفت. بازیکن اتریشی امیدوار است که بتواند روزهای خوبش در مونیخ را در مادرید هم تکرار کند.

4125