سیف‌الله‌پور: در شرایط سخت نساجی مالک باشگاه ناامید نشد/ در قائمشهر میهمانیم نه میزبان

سیف‌الله‌پور: در شرایط سخت نساجی مالک باشگاه ناامید نشد/ در قائمشهر میهمانیم نه میزبان

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: تیم ما در واقع در قائمشهر میهمان است نه میزبان و امیدوارم برای فصل بعد مسئولان استانی ورزشگاه شهید وطنی را آماده کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، ایزد سیف‌الله پور درباره قطعی شدن بقای نساجی در لیگ برتر اظهار کرد: بدون شک این موفقیت یک کار گروهی و تیمی بود و حضور آقای حدادیان و ناامید نشدن او باعث شد تیم جمع شود. همه با هم مشورت کردیم و تیم را جمع کردیم و با یک دلی که از کادر تدارکات تا تیم پزشکی، رسانه، سرمربی و بازیکنان شکل گرفت، توانستیم موفق شویم. خداراشکر در پایان این هفته از رقابت‌ها ماندمان را قطعی کنیم و اگر بتوانیم در این دو هفته امتیازات خوبی به دست آوریم در واقع بیشترین امتیاز را در طول سه فصل گذشته لیگ برتر کسب کرده‌ایم.

او درباره عوامل کسب نتایج خوب نساجی گفت: کار خوب مالک باشگاه باعث این موفقیت شد. موقعی که ساکت الهامی را آوردیم تیم‌مان شرایط خوبی نداشت و کسی فکرش را نمی‌کرد این تیم بتواند موفق شود و در لیگ باقی بماند اما در این شرایط تمام کارهای مدیریتی به درستی انجام می‌شد و حق و حقوق بازیکنان زود تر از موعد پرداخت می‌شد و پرداختی‌ها طبق قرارداد سر وقت انجام می‌شد.

مدیرعامل باشگاه نساجی اضافه کرد: برای همدلی و اتحاد تیم هم یک اردوی 10 روزه را در تکیه برگزار کردیم که خوشبختانه نتیجه‌اش این بود که بعد از اردو تنها یک شکست را در کارنامه خود تجربه کردیم. فقط روی یک اتفاق به پیکان باختیم و اکنون خداراشکر به وضعیتی رسیدیم که اگر دو سه هفته این بازی‌ها ادامه داشت، ما می‌توانستیم برای کسب سهمیه بجنگیم.

او در خصوص تمدید قرار داد ساکت الهامی گفت: همه تمرکز ما روی بازی با استقلال است و بعد از این بازی با مالک باشگاه و سرمربی تیم جلسه برگزار خواهیم کرد و برای فصل بعد برنامه ریزی می‌کنیم تا یک تیم خوب را روانه مسابقات کنیم.

سیف‌الله‌پور همچنین عنوان کرد: دوشنبه آخرین بازی‌مان در خانه مقابل استقلال و در ورزشگاه شهید وطنی برگزار خواهد شد. امیدوارم مسئولان استانی فرصت سوزی نکنند و بدانند که این چمن چقدر به ما آسیب رسانده‌است. بعد از این بازی دیگر فرصت را از دست ندهند و تغییرات در این ورزشگاه اعمال شود تا به امید خدا در فصل آینده بتوانیم میزبانی خوبی داشته باشیم.

او اضافه کرد: امیدوارم این تغییرات اعمال شود تا شرایط مناسب شود تا دیگر از ورزشگاه شهید وطنی انتقاد نشود. حتی خود ما هم بهترین پیروزی‌های‌مان را خارج از ورزشگاه شهید وطنی به دست آوردیم. در زمین ذوب‌آهن، مس، ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان پیروز شدیم و در آبادان هم امتیاز گرفتیم. تیم ما در ورزشگاه‌هایی که چمن خوبی دارند بهتر بازی می‌کند و در واقع در قائمشهر میهمان هستیم نه میزبان.

مدیرعامل باشگاه نساجی در پایان گفت: در آخرین بازی سال گذشته با ذوب‌آهن بازی داشتیم و مسئولان گفتند بعد از آن بازی ورزشگاه را آماده می‌کنیم اما نشد. در هفته پیش رو با استقلال بازی داریم و بعد از آن در ورزشگاه شهید وطنی بازی نداریم و امیدوارم در این مدت بتوانند این ورزشگاه را آماده کنند.

۴۱۵۴