بازیکنی که شب گذشته برای بارسلونا هت تریک کرد: جواهری از آلبانی

بازیکنی که شب گذشته برای بارسلونا هت تریک کرد: جواهری از آلبانی

پایگاه خبری فوتبالی - چند هفته پیش ری ماناج بازیکن 24 ساله اهل آلبانی در لیست فروش بارسلونا قرار داشت اما هت تریک این بازیکن در بازی دوستانه مقابل ناستیک شاید شرایط را کاملا برایش تغییر بدهد.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم همیشه آمار گلزنی خوبی داشته اما معمولا در سطحی که انتظارش را داشته پیشرفت نکرده است. ماناج اولین بازی خود را در تیم ملی آلبانی در سن هجده سالگی انجام داد و حالا در سن 24 سالگی در هفت تیم مختلف بازی کرده است.

برای ری ماناج همه چیز در ایتالیا آغاز شد و شکل گرفت. پس از حضور در رده های پایه سمپدوریا راهی تیم سرمونسه در لیگ دسته سه ایتالیا شد و یک سال بعد توجه اینتر را به خود جلب کرد. او در تیم بزرگسالان اینتر فقط 9 بازی داشت و به همین خاطر به صورت قرضی به تیم هایی نظیر پسکارا و پیسا رفت. ماناج در فصل 18-2017 قرضی راهی گرانادا شد و یک سال بعد به آلباسته رفت. در آن جا در لیگ دسته دو اسپانیا با ثبت 9 گل  در 37 بازی تجربه اندوزی کرد. بارسا در زمستان 2020 به سراغ این بازیکن رفت و با پرداخت هفتصد هزار یورو نقد به علاوه دو میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد، او را برای تیم آکادمی خود به خدمت گرفت.

ماناج تا 2023 با بارسا قرارداد دارد و رقم فسخ قراردادش 50 میلیون یوروست. او اولین بازیکن اهل آلبانی تاریخ بارسلونا به شمار می رود که در آکادمی بارسا به میانگین یک گل در هر دو بازی رسیده است. مهاجمی جنگنده و گلزن است هر چند که هرگز در بازیهای رسمی برای تیم بزرگسالان بارسا بازی نکرده است. حالا باید دید که آیا کومان برای فصل بعد رویش حساب می کند یا این که مقصدی جدید را انتخاب می کند.

4125