گودین: از روسیه و ترکیه پیشنهاد دارم/ کالیاری ناچار است که بازیکن بفروشد

گودین: از روسیه و ترکیه پیشنهاد دارم/ کالیاری ناچار است که بازیکن بفروشد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه کالیاری ایتالیا اعلام کرده مسیر حضور در بازار نقل و انتقالات را برای هر بازیکنی از این تیم که پیشنهاد مناسبی از دیگر تیم ها داشته باشد، هموار خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه فوتبال ایتالیا، دیگو گودین، مدافع سابق تیم های اتلتیکو مادرید اسپانیا و اینتر ایتالیا که هم اکنون در تیم فوتبال کالیاری توپ می زند، در حال حاضر در تعطیلات پیش فصل در کشور اروگوئه به سر می برد. این بازیکن 35 ساله اروگوئه ای در گفتگویی کوتاه با رسانه ها، در خصوص شرایط خود صحبت هایی مطرح کرد که در ادامه با هم می خوانیم:

"از مدت قراردادم با کالیاری، یک سال دیگر باقی مانده است و این قرارداد دارای بند تمدید خودکار به مدت یک فصل دیگر هم می باشد. هفته آینده برای شرکت در تمرینات پیش فصل به ساردینیا باز خواهم گشت. رئیس باشگاه کالیاری گفته که به دلیل مشکلات اقتصادی که باشگاه با آن مواجه است، احتمال فروش هر بازیکنی که پیشنهاد مناسبی از دیگر تیم ها داشته باشد، وجود دارد."

"دو یا سه هفته پیش، دو پیشنهاد برای من از تیم های حاضر در لیگ کشورهای روسیه و ترکیه با باشگاه کالیاری ارائه شد، اما هیچ كس مستقیما با خود من صحبتی نکرده است. تصور می کنم تیمی که از کشور ترکیه پیشنهاد داده، باشگاه بشیکتاش باشد ولی حقیقت ماجرا این است که فعلا تمام تمرکز من روی تیم کالیاری و دستیابی به اهداف تعیین شده برای این باشگاه است."

"تایید می کنم که مدیران کالیاری در حال تکمیل پروژه انتقال قرضی (با بند خرید دائمی) ناهیتان ناندز به تیم اینتر هستند. تیم کالیاری دوست ندارد که بازیکنانش را بفروشد اما متأسفانه مشکلات اقتصادی ناشی از همه گیری ویروس کرونا، ضررهای مالی همه جانبه ای به باشگاه های کوچکی مثل باشگاه ما وارد کرده و راهی جز فروش بازیکنان برای کالیاری باقی نگذاشته است."

9404