شروع بدشگون المپیک: مصدومیت بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا

شروع بدشگون المپیک: مصدومیت بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - تیم فوتبال المپیک اسپانیا در اولین مسابقه خود در مسابقات توکیو در مقابل مصر با اتفاقات ناخوشایندی مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، در دقیقه هجدهم بازی، اسکار مینگزا مدافع بارسلونا روی یک استارت احساس درد داشت و به همین خاطر به کادر فنی اعلام کرد که نمی خواهد ادامه بدهد و به علت مصدومیت از زمین خارج شد. کمی قبل فتوح بازیکن تیم مصر تکل خشنی را روی پایش زده بود که به اولین کارت زرد بازی منجر شد. بدین ترتیب وایخو، مدافع رئال مادرید به عنوان جانشین مینگزا وارد زمین شد.

اما در دقیقه 41 بازی، طاهر محمد تکل خشنی روی پای دنی سبایوس زد. هافبک رئال مادرید که قبل از این صحنه یک شوت به تیرک دروازه حریف زده بود به علت این تکل خشن مجبور شد که از زمین خارج شود و جای خود را به مونکایولا بدهد. ادهم محمد داور بازی پس از بررسی صحنه تصمیم گرفت که به مهاجم مصری کارت زرد نشان بدهد. ایتورالده گونزالس کارشناس داوری در این باره گفت:" از نظر من نیازی به کارت قرمز نبود اما کارت زرد مجاز بود. داور ویدیویی او را به خاطر کارت قرمز احتمالی فرا خواند اما داور پس از بررسی دوباره تصمیم گرفت کارت زرد نشان بدهد."

بدین ترتیب دلافوئنته سرمربی تیم زیر 21 سال اسپانیا دو بازیکن کلیدی خود را از دست داد و حالا در مورد حضور یا عدم حضور آنها در ادامه مسابقات نگران است و ممکن است که آنها را در ادامه المپیک از دست بدهد.

4125