خواسته جدید کی‌روش از فدراسیون فوتبال عراق

خواسته جدید کی‌روش از فدراسیون فوتبال عراق

پایگاه خبری فوتبالی- بنا به گزارش یک رسانه پرتغالی، در صورت موافقت فدراسیون فوتبال عراق با خواسته کارلوس کی‌روش، سرمربی اسبق تیم ملی ایران به عنوان جانشین سرکو کاتانچ در تیم ملی عراق معرفی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، هنوز تکلیف حضور کی‌روش در عراق مشخص نشده و همانطور که دیروز برایتان نوشتیم، او شرطهایی دارد که هنوز معلوم نیست فدراسیون فوتبال عراق با آن موافقت خواهد کرد یا نه.

رسانه آبولای پرتغال در گزارشی که ساعاتی پیش منتشر کرده، مدعی شده سرمربی سابق تیم ملی کلمبیا به دنبال این است تا بخش قابل توجهی از رقم قراردادش با فدراسیون فوتبال عراق را در همان ابتدا از این فدراسیون بگیرد و همین موضوع باعث شده تا هنوز خبری از توافق نهایی طرفین نباشد. دلیل تصمیم مربی پرتغالی چیزی نیست جز اتفاقی که برای سرکو کاتانچ سرمربی سابق تیم ملی عراق رخ داد و او در اعتراض به دریافت مطالباتش در طول ماههای گذشته، به همکاری‌اش با عراقی‌ها خاتمه داد.

بخش کلمبیای رسانه معروف as هم در گزارشی به این نکته اشاره کرده که کارلوس کی‌روش در حال نهایی کردن جزئیات قراردادش با فدراسیون فوتبال عراق است تا با قراردادی 1.5 ساله هدایت تیم ملی فوتبال این کشور را به عهده بگیرد.

حالا باید دید توافق کی‌روش با فدراسیون فوتبال عراق چه زمانی به صورت رسمی اعلام خواهد شد و اصلا او با عراقی‌ها به توافق نهایی خواهد رسید یا نه.

1984