ماموریت ویژه جهانبخش در فاینورد

ماموریت ویژه جهانبخش در فاینورد

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن جدید فاینورد یک ماموریت بسیار مهم در لیگ هلند دارد. اینکه به برخی هواداران تیم سابقش ثابت کند که در مورد او تصور اشتباهی داشتند.

به گزارش فوتبالی، جهانبخش در شرایطی به برایتون پیوست که به عنوان آقای گل لیگ هلند، امیدوار بود شرایط خوبی را در لیگ جزیره پشت سر بگذارد اما او به هر دلیلی نتوانست در برایتون به اهدافش برسد و برخی هواداران این تیم در فضای مجازی به جای حمایت از بازیکن ایرانی‌شان، شروع به حمله به علیرضا کردند.

حملاتی که هنوز هم ادامه دارد و آنها که از جدایی جهانبخش حسابی خوشحال هستند، حالا به بهانه صحبتهای مدیر برنامه‌های علیرضا – هاشمی‌مقدم چند روز قبل در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم اعلام کرده که برایتون علاقه‌ای به از دست دادن علیرضا نداشت و می‌گفتند ما به این بازیکن نیاز داریم منتهی به آنها گفتم که ما دو سال است این مسائل را می‌شنویم – دوباره از بازیکن سابقشان انتقاد کرده‌اند.

این یکی از توئیتهایی است که طرفداران برایتون درباره جهانبخش منتشر کرده و نوشته‌اند که باشگاه انگلیسی علیرغم عدم موفقیت بازیکن ایرانی در این تیم، سه سال به او فرصت داد

از دید این دسته از هواداران برایتون، علیرضا استاندارد و کیفیت لازم برای بازی در فوتبال جزیره را نداشت و از فرصتی که این باشگاه در اختیار او قرار داد نتوانست استفاده کند و نباید سرمربی برایتون را مقصر وضعیتش در فوتبال جزیره معرفی کند.

درخشش علیرضا در فاینورد می‌تواند بهترین پاسخ ممکن برای منتقدان او در لیگ جزیره باشد. جهانبخش می‌تواند ثابت کند بخش زیادی از این انتقادها غیرمنصفانه بوده و اگر فرصت بیشتری در اختیار او قرار می‌گرفت، می‌توانست توانایی‌هایش را به بهترین شکل ممکن نشان دهد.

بر خلاف هواداران برایتون، طرفداران فاینورد امید زیادی به علیرضا دارند و طی روزهای گذشته در فضای مجازی حسابی از خرید جدید تیمشان استقبال کرده‌اند و آنها هم مثل جهانبخش امیدوارند که او بتواند خاطرات خوبش در آلکمار را این بار با پیراهن فاینورد تکرار کند.

1984