عکسی بامزه از کودکی مسی در حال زدن ضربه کرنر بدون لباس ورزشی!

عکسی بامزه از کودکی مسی در حال زدن ضربه کرنر بدون لباس ورزشی!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی که به تازگی مدت زمان اعتبار قراردادش با باشگاه بارسلونا به پایان رسیده است، در دوران کودکی در آرژانتین بوده است و در کنار سایر اعضای خانواده زندگی می کرده است اما پس از آن و به خاطر استعدادی که در فوتبال داشته، با پیشنهاد باشگاه بارسلونا مواجه شده و راهی باشگاه بارسلونا در فوتبال اسپانیا شده است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی از همان کودکی عشق فوتبال بوده است و محدودیت ها نتوانسته اند که او را متوقف کنند به طوری که او مسیر خود را پیدا کرد و توانست به موفقیت برسد. در این تصویر بامزه می بینیم که در حالی که لیونل مسی لباس ورزشی بر تن ندارد و لباس مخصوص فوتبالی نپوشیده است، مشغول زدن یک ضربه کرنر در یک زمین فوتبال خیابانی است که مشخص است یک ورزشگاه حرفه ای نیست و صرفا یک زمین چمن خیابانی و زمینی برای بازی کردن بچه ها است!

در این تصویر با دقت به چهره لیونل مسی می توان فهمید که چه شور و شوقی دارد و در حالی که دارد ضربه کرنر را می زند، ذوق فراوانی دارد و این در حالی است که از نظر لباس و کفش، هیچ گونه آمادگی برای انجام این کار ندارد و صرفا با عشق و علاقه مشغول انجام این کار است.

1470