سرمربی جدید هلند مشخص شد؛ بازگشت فن خال به لاله‌های نارنجی پس از 7 سال

سرمربی جدید هلند مشخص شد؛ بازگشت فن خال به لاله‌های نارنجی پس از 7 سال

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی هلند در رقابت های یورو 2020 به عنوان تیمی وارد بازی ها شد که بسیاری از آن انتظارات زیادی داشتند و معتقد بودند که این تیم باید تا مراحل پایانی رقابت ها پیش برود و حتی در حالت آرمانی و ایده آل قهرمان شود اما چنین اتفاقاتی رخ نداد.

به گزارش فوتبالی، پس از اینکه تیم ملی هلند در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یورو 2020، یعنی همان دور اول رقابت های حذفی مقابل تیم ملی جمهوری چک با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و حذف شد، انتقادات از این تیم و مربی آن بالا گرفت و بدین ترتیب فرانک دی بوئر از هدایت تیم ملی هلند برکنار شد.

اکنون به گفته تلگراف، سرمربی جدید تیم ملی هلند برگزیده شده است و او کسی نیست جز لوئیس فن خال؛ مردی که بین سال های 2012 تا 2014 هدایت تیم ملی هلند را بر عهده داشته است و در جام جهانی 2014 به همراه تیم ملی هلند به مقام سوم رسید.

فن خال پس از پایان جام جهانی 2014 برزیل، از تیم ملی هلند جدا شد و به منچستریونایتد رفت و هدایت شیاطین سرخ را بر عهده گرفت و جایگزین دیوید مویس شد. عملکرد فن خال در دو سال حضورش در منچستریونایتد چندان چنگی به دل نزد و او در سال 2016 از این تیم کنار گذاشته شد و اکنون در صورت رسمی شدن این خبر، فن خال پس از چندین سال دوباره یک تیم جدید را برای مربیگری پیدا کرده است.

1470