عکس؛ دیبالا در لباس بارسلونا و گریزمن در لباس یوونتوس چه شکلی می‌شوند؟

عکس؛ دیبالا در لباس بارسلونا و گریزمن در لباس یوونتوس چه شکلی می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها که پنجره نقل و انتقالات تابستانی در فوتبال اروپا باز شده است، حرف و حدیث های زیادی مطرح می شود و شایعات زیادی به گوش می رسد که در جدید ترین اخبار و شایعات نقل و انتقالاتی شاهد این بودیم که ادعا هایی پیرامون احتمال معاوضه گریزمن با پائولو دیبالا میان بارسلونا و یوونتوس مطرح شد.

به گزارش فوتبالی، پس از اینکه ادعا ها و حرف و حدیث هایی مطرح شد که بارسلونا و اتلتیکو مادرید قرار است سائول نیگز و آنتوان گریزمن را معاوضه کنند، اکنون حرف و حدیث هایی مطرح شده که یک مبادله میان بارسلونا و یوونتوس شکل خواهد گرفت چرا که به نظر می رسد احتمال معاوضه میان بارسلونا و اتلتیکو مادرید بر سر گریزمن و سائول به طور کامل منتفی شده است.

آنتوان گریزمن در بارسلونا در فصلی که گذشت به شکلی عمل کرده است که انتقادات زیاده به سوی او روانه شده و از طرفی لاپورتا به دنبال فروش اوست تا بتواند از نظر مالی، تراز های باشگاه را بهبود ببخشد.

در یوونتوس هم در فصل گذشته شرایط پائولو دیبالا تقریبا مشابه با شرایط گریزمن در بارسلونا بود و دیبالا در ترکیب ثابت یوونتوس نبود و همین قضیه احتمال جدایی او و رفتنش به باشگاه دیگر را افزایش می دهد. 

به ادعای اکیپ، بارسلونا و یوونتوس ممکن است به سراغ معاوضه گریزمن و دیبالا بروند که به همین مناسبت در این طرح ها می بینیم که دیبالا و گریزمن در لباس یووه و بارسلونا چه شکلی می شوند.

1470