نگاهی به ستاره‌های مسن جهان فوتبال؛ از بوفون 43 ساله تا مسی و رونالدو

نگاهی به ستاره‌های مسن جهان فوتبال؛ از بوفون 43 ساله تا مسی و رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - اگر بخواهیم از نظر سن و سال به اوضاع بازیکنان مطرح حال حاضر جهان فوتبال نگاهی بیندازیم می بینیم که بیشتر آن ها پا به سن گذاشته اند و در حال سپری کردن سن هایی هستند که دیگر چیزی تا پایان دوران فوتبال‌شان نمانده است و در همین سال های پیش‌رو بازنشسته خواهند شد.

به گزارش فوتبالی، در این قاب، جیانلوئیجی بوفون را به عنوان مسن ترین بازیکن شناخته شده و مطرح حال حاضر جهان فوتبال می بینیم که 43 سال دارد و به گفته خودش هنوز توانایی بازی کردن برای 4 تا 5 سال آینده را هم دارد!

بوفون به تازگی به تیم دوران نوجوانی و اوایل جوانی خود یعنی پارما بازگشته است و باید دید که عملکردش در این باشگاه چگونه خواهد بود و در نهایت تا چه زمانی می خواهد به بازی کردن ادامه دهد.

اما دو ستاره اصلی که همواره نگاه ها بر روی آن ها بوده، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هستند که آن ها هم دیگر پا به سن گذاشته اند. کریستیانو رونالدو 36 ساله است و لیونل مسی 34 سال دارد و البته که هر دوی آن ها هنوز هم در این سن و سال از بهترین بازیکنان جهان هستند و عملکرد بسیار خوبی دارند به طوری که مسی تازه در این سن توانست اولین جام ملی خود را به دست بیاورد اما چیزی که وجود دارد این است که نگاه ها به طور ویژه ای روی این قضیه که چه زمانی پایان لئو مسی و کریستیانو رونالدو فرا می رسد وجود دارد.

در کلاژ زیر، سایر بازیکنان مطرح و شناخته شده‌ی حال حاضر جهان فوتبال که پا به سن گذاشته اند را می بینید؛ بازیکنی مثل زلاتان که در 39 سالگی و آستانه 40 سالگی هنوز هم در خط حمله میلان می درخشد.

1470