ادعای مارکا؛ رئال مادرید علاقه‌ای به جذب لواندوفسکی ندارد

ادعای مارکا؛ رئال مادرید علاقه‌ای به جذب لواندوفسکی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - در روز های اخیر و با باز شدن پنجره نقل و انتقالات در فوتبال اروپا، حرف و حدیث ها پیرامون روبرت لواندوفسکی افزایش یافته بود و گفته می شد که این بازیکن دوست دارد راهی رئال مادرید شود و در این باشگاه توپ بزند.

به گزارش فوتبالی، حتی همسر این بازیکن لهستانی هم بر شایعات دامن زده بود و گفته بود که لواندوفسکی خودش دوست دارد روزی در رئال مادرید بازی کند و پیراهن این تیم را بر تن کند.

اکنون به نظر می رسد که روزنامه مارکا به این شایعات و حرف و حدیث ها پایان داده است و قاطعانه گفته است که انتقالی میان بایرن مونیخ و رئال مادرید بر سر روبرت لواندوفسکی شکل نخواهد گرفت.

به گفته خوزه فلیکس دیاز از روزنامه مارکا، بایرن مونیخ لواندوفسکی را نخواهد فروخت و رئال مادرید نیز به او علاقه ندارد. در واقع این قضیه دو طرفه است و بایرن مونیخ نمی خواهد که روبرت لواندوفسکی را از دست بدهد چرا که این بازیکن در حال حاضر بهترین گلزن باواریایی ها است و از سویی رئال مادرید هم علاقه ای به جذب لواندوفسکی ندارد چرا که در مادرید اعتماد زیادی به کریم بنزما وجود دارد و بدین ترتیب جایی برای بازیکنی مثل روبرت لواندوفسکی نیست.

1470