ترکیب منتخب ال کلاسیکو های قرن 21؛ از رونالدو و زیدان تا مسی و رونالدینیو

ترکیب منتخب ال کلاسیکو های قرن 21؛ از رونالدو و زیدان تا مسی و رونالدینیو

پایگاه خبری فوتبالی - ال کلاسیکو بدون شک یکی از مهیج ترین رقابت های فوتبال است که بیننده های زیادی را به خود جذب می کند و در سراسر دنیا افراد مختلفی برای فرارسیدن بازی میان دو تیم رئال مادرید و بارسلونا انتظار می کشند.

به گزارش فوتبالی، اما هر دو تیم رئال مادرید و بارسلونا ستاره های زیادی را در تاریخ خود داشته اند و بازیکنان بزرگ زیادی در این دو باشگاه توپ زده اند. اگر بخواهیم صرفا از سال 2000 به بعد یعنی قرن 21 را در نظر بگیریم می بینیم که نام های بسیار بزرگی در هر دو تیم به چشم می خورند.

ال کلاسیکو همواره جذابیت های خاص خود را داشته است اما به اعتقاد بسیاری از هواداران، این ال کلاسیکو ها در دورانی که رقابت ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا در دو سوی میدان مربی های رئال و بارسا بودند، یک نوع دیگری از جذابیت را داشت و علاوه بر جنگ تاکتیکی، یک جنگ روانی و جو سنگین روانی هم بر آن بازی ها حاکم بود که باعث درگیری های بسیاری می شد.

اکنون نگاهی داریم به ترکیب منتخب دو تیم رئال مادرید بارسلونا در ال کلاسیکو های قرن 21 که در آن ستاره های بسیاری وجود دارد؛ از رونالدو و زیدان در رئال مادرید تا مسی و رونالدینیو در بارسلونا.

1470