آلابا: مشتاق بازی کردن در کنار واران هستم

آلابا: مشتاق بازی کردن در کنار واران هستم

پایگاه خبری فوتبالی - داوید آلابا مدافع جدید رئال مادرید در اظهار نظری گفت که دوست دارد در فصل آینده در کنار رافائل واران بازی کند. 

به گزارش فوتبالی، داوید آلابا پس از رد کردن پیشنهاد تمدید قرارداد بایرن مونیخ، به صورت رایگان از تیم باواریایی به رئال مادرید پیوست و امروز نیز مراسم معارفه‌اش بود. همچنین او در فصل آینده شماره چهار که قبل متعلق به سرخیو راموس بود را خواهد پوشید. 

به نقل از سایت گل، به نظر می‌رسد پس از راموس، واران نیز در راه خروج از رئال مادرید قرار دارد. هفته گذشته سران لوس بلانکوس اجازه مذاکره کردن با واران را به منچستریونایتد دادند و در صورت رسیدن به توافق با این مدافع فرانسوی، باشگاه مادریدی از رفتن او به الدترافورد جلوگیری نخواهد کرد. از قرارداد واران تنها یک فصل باقی مانده و رئال مادرید نمی‌خواهد او را به صورت مجانی از دست بدهد. پس به احتمال فراوان در صورت تمدید نکردن واران، او را فصل آینده در تیم دیگری خواهیم دید. اما آلابا در این باره گفت: "البته من دوست دارم با واران بازی کنم. چندین سال است که او در بالاترین سطح فوتبال بازی می‌کند و همه این را می‌دانند. رافائل مدافع بی نظیری است و کیفیت بالایی دارد." 

4416