تماس بارسا و سیتی درباره گریزمان/ بارسا معاوضه فرانسوی را پیگیری می کند

تماس بارسا و سیتی درباره گریزمان/ بارسا معاوضه فرانسوی را پیگیری می کند

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونای اسپانیا نام آنتوان گریزمان را در فهرست بازیکنانی که در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، قصد فروش آن ها را دارد قرارداده و در همین راستا تماس هایی را با سران سیتیزن ها برقرار کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اکیپ فرانسه، بعد از آن که مذاکرات باشگاه های اسپانیایی بارسلونا با اتلتیکو مادرید برای معاوضه آنتوان گریزمان با سائول نیگز متوقف شد، اکنون آبی اناری ها به دنبال انتقال گریزمان به باشگاه منچستر سیتی انگلستان هستند.

بر خلاف سال های گذشته، امروز در تیم فوتبال منچستر سیتی بازیکنانی همانند رحیم استرلینگ، ریاض محرز، برناردو سیلوا و ایمریک لاپورته وجود دارند که غیر قابل فروش نیستند. سیتیزن ها تمام تمرکز خود را روی خرید یک مهاجم نوک گذاشته اند که شواهد نشان می دهد انتخاب این تیم برای این پست، هری کین است.

بلوگرانا با سران باشگاه منچستر سیتی تماس گرفته تا معاوضه گریزمان با بازیکنان این تیم انگلیسی را بررسی کند. هر چند صحبت در خصوص معاوضه و شدنی بودن این معامله، راهی طولانی و وقتگیر است اما باید دید این بار چه خواهد شد.

رسانه فرانسوی اکیپ همچنین تایید کرده است که باشگاه بارسلونا برای معاوضه آنتوان گریزمان با پائولو دیبالا، با مدیران باشگاه یوونتوس هم تماس های برقرار کرده است که از نتیجه گفتگوها هنوز اطلاعی در دست نیست.

9404