زادمهر: عبدی با ۲ گلی که زد، اشتباه دربی را جبران کرد/ جدایی بازیکنان از پرسپولیس طبیعی است

زادمهر: عبدی با ۲ گلی که زد، اشتباه دربی را جبران کرد/ جدایی بازیکنان از پرسپولیس طبیعی است

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که مهاجم سرخپوشان مقابل ماشین‌سازی ستاره بازی بود و با ۲ گلی که به ثمر رساند، اشتباهش در دربی را جبران کرد. 

به گزارش فوتبالی وبه نقل از تسنیم، محمدرضا زادمهر در خصوص پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: بازی فوق‌العاده خوبی بود از سوی هر دو تیم، پرسپولیس یک بازی روان و هجومی را به نمایش گذاشت و 5 گل هم به ثمر رساند که در تحقق قهرمانی سرخپوشان اهمیت زیادی خواهد داشت. از سوی دیگر ماشین‌سازی هم با وجود اینکه سقوط این تیم قطعی شده است، ‌فوتبال خوبی بازی کرد و در دقایقی از بازی هم روی دروازه پرسپولیس موقعیت ایجاد کرد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در تبریز نشان داد که شکست در دربی را فراموش کرده و از ابتدای بازی میل به پیروزی در تک تک بازیکنان وجود داشت و همه بازیکنان نمایش خوبی مقابل ماشین‌سازی داشتند. مهدی عبدی ستاره بازی بود و با 2 گل اشتباهش در دربی را به نوعی جبران کرد. پرسپولیس در حال حاضر 3 مهاجم آماده و صاحب سبک در اختیار دارد که هم روی زمین و هم روی نبردهای هوایی خوب ظاهر می‌شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: در حال حاضر قهرمانی فقط در اختیار سرخپوشان است و هیچ تیمی نمی‌تواند قهرمانی این تیم را تحت‌الشعاع قرار دهد جز پرسپولیس. بازیکنان باید فقط تمرکزشان به دو بازی آینده باشد و به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداشته باشند. یکی از نکات مثبت لیگ امسال این است که تا هفته‌های پایانی هنوز تکلیف قهرمانی مشخص نشده و پرسپولیس و سپاهان پا به پای هم برای اینکه در روز آخر جام را بالای سر ببرند، تلاش می‌کنند.

زادمهر در خصوص مشکلات مالی پرسپولیس و چالش‌هایی که سرخپوشان برای تمدید قرارداد بازیکنان در پایان فصل پیش رو دارند، عنوان کرد: مشکلات مالی همیشه گریبانگیر فوتبال ما بوده است. پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست، باید مدیران باشگاه شرایطی را به وجود بیاورند که با سرمایه‌گذاری روی بازیکنان جوان و تقویت تیم‌های پایه آینده باشگاه را بسازند. بازیکنان به هر حال با توجه به پیشنهاداتی که دارند طبیعی است از پرسپولیس جدا شوند. پرسپولیس یک تیم خصوصی نیست که درآمدزایی مناسبی داشته باشد و می‌تواند با تربیت بازیکن جوان و تنظیم قراردادهای بلندمدت، پس از 2-3 سال با ترانسفر بازیکنانش درآمدزایی کند. در گذشته هم این اتفاق افتاده و با ترانسفر بازیکنانی مثل مهدوی‌کیا، میناوند و ... تا چندین‌ سال پول به باشگاه تزریق می‌شد.

۴۱۵۴