کی‌روش و عراق؛ همه چیز بستگی به مذاکرات جدید دارد

کی‌روش و عراق؛ همه چیز بستگی به مذاکرات جدید دارد

پایگاه خبری فوتبالی – آیا حضور سرمربی اسبق تیم ملی ایران در عراق منتفی شده است؟

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که تا دیروز رسانه‌های عراقی حضور کارلوس کی‌روش در این کشور را قطعی می‌دانستند، چند ساعتی می‌شود که خبرهایی درباره منتفی شدن توافق کی‌روش با فدراسیون فوتبال عراق روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفته است.

منبع این اخبار، توئیت منتظر ناصر سردبیر نشریه «العالم الجدید» است که بر اساس آن مذاکرات فدراسیون فوتبال عراق و کارلوس کی روش به چند دلیل شکست خورده که مهمترین آن عدم اشتیاق برای کار در عراق بعد از تماس با «کاتانچ» و شرط اقامت در امارات بوده است.

پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی از منابع عراقی نشان می‌دهد کی‌روش شرطهای دیگری هم داشته و از فدراسیون فوتبال عراق خواسته که برای او در دوبی یا شارجه خانه بگیرند و ماشین هم همیشه در اختیار او باشد ضمن آنکه سرمربی اسبق تیم ملی ایران خواهان حقوق سالیانه 2.5 میلیون دلاری شده است.

به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش به دنبال همان آزادی عملی در عراق است که در ایران به آن رسیده بود و ترجیحش این است که بیشتر از آنکه در عراق باشد، در امارات بماند منتهی فدراسیون فوتبال عراق از سرمربی اسبق تیم ملی ایران قصد دارد کی‌روش را راضی کند که بیشتر وقتش را در این کشور سپری کند و مرخصی‌هایش با هماهنگی آنها باشد.

آخرین شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که در صورت اینکه کی‌روش با خواسته فدراسیون فوتبال عراق برای حضور بیشتر در این کشور و همکاری کامل با با این فدراسیون موافقت کند( کی‌روش باید این نکته را بپذیرد که فدراسیون فوتبال عراق کارفرمای اوست) احتمال توافق قطعی طرفین وجود خواهد داشت و البته فدراسیون فوتبال عراق هم سعی خواهد کرد تا در برخی موارد، با خواسته‌های مربی پرتغالی راه بیاید.

حالا باید منتظر ماند و دید که مذاکرات جدید عراقی‌ها با کارلوس کی‌روش به چه نتیجه‌ای خواهد رسید.

۲۶۵۴