تونالی: هدف میلان کسب اسکودتو است/ همیشه مودریچ را دوست داشته ام

تونالی: هدف میلان کسب اسکودتو است/ همیشه مودریچ را دوست داشته ام

پایگاه خبری فوتبالی - تونالی می گوید برای انتقال از برشا، پیشنهاداتی بالاتر از پیشنهاد میلانی ها هم داشته اما برای رسیدن به پیراهن میلان، سایر پیشنهادات خود را نادیده گرفته است و حالا نیز حس خوبی در این باشگاه ایتالیایی دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه فوتبال ایتالیا، ساندرو تونالی، بازیکن 21 ساله با قراردادی قرضی به ارزش 10 میلیون یورو و با گزینه حق خرید اجباری در سال 2020 از باشگاه برشا به تیم فوتبال آث میلان ایتالیا پیوست و روسونری برای دائمی کردن این انتقال باید 15 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون یورو پاداش پرداخت می کرد. با این حال، مشکلات اقتصادی ناشی از همه گیری بیماری کرونا، میلان را مجبور به مذاکره درباره کم کردن مبلغ این انتقال کرد و در نهایت موفق شدند قرارداد این بازیکن را با 7 میلیون یورو به اضافه 3 میلیون یورو پاداش دائمی کنند. تونالی همچنین با کاهش حقوق به روند امضای این قرارداد کمک شایانی کرد. تونالی 37 بازی را در اولین فصل حضور خود در این باشگاه انجام داد اما موفق به گلزنی یا ارسال پاس گل نشد.

ساندرو تونالی در گفتگو با رسانه های ایتالیایی به بیان نکاتی در خصوص باشگاه میلان و تیم ملی ایتالیا پرداخته که گزیده ای از آن ها را با هم می خوانیم:

"تمایل من برای ماندن در میلان بیش از هر خواست دیگری است. شرایط معامله و قرارداد قرضی بین میلان و برشیا در مورد من منقضی شده بود، بنابراین ما از ابتدا شروع کردیم و برای من مهم بود که گامی به سمت میلان بردارم. من از باشگاه های دیگر نیز پیشنهادات بالاتری دریافت کرده ام، اما از بودن در میلان خوشحالم. هر بازیکنی ممکن است متفاوت فکر کند. برخی تحت تأثیر جاه طلبی های فوتبالی هستند و برخی دیگر توسط پول تحت تأثیر قرار می گیرند؛ من معتقدم احساس انسان نسبت به باشگاهی که در آن است بسیار مهم است و بر این اساس می توان به همه اهداف رسید. فصل گذشته، بهترین فصل من نبود، اما سال بسیار پیچیده ای بود. در ابتدای فصل آزمایش کرونای من مثبت شد و مدتی طول کشید تا به فرم خود برگردم اما داستان این فصل متفاوت خواهد بود و من می دانم چطور باید در این جا پیشرفت کنم. الان تجربه بیشتری دارم و هم تیمی ها و مربی ام را می شناسم."

"پیولی برای من مانند یک پدر است، ما یک تیم جوان هستیم و او می داند چگونه به ما انگیزه دهد، ما همه بازی ها را آنالیز می کنیم و واقعا متحد هستیم.

"از باشگاه تشکر می کنم که دوباره به من اعتماد کرده است، می توانم اطمینان دهم که تمام تلاش خود را برای انجام وظیفه خواهم کرد."

"ما همه با هم برای یک هدف کار می کنیم که آن، کسب اسکودتو است. همه ما یک دیدگاه مشترک داریم. ما همچنین می خواهیم تا آن جا که ممکن است در لیگ قهرمانان پیش برویم، می دانیم که این کار آسان نخواهد بود زیرا میلان برای مدت طولانی در این رقابت ها بازی نکرده است. اما ما میلان هستیم و اروپا خانه ماست."

"همیشه مودریچ را دوست داشته ام و آرزوی من بود که مقابل او بازی کنم."

"من تمام بازی های یورو 2020 را تماشا می کردم و تیم ایتالیا حتی در غیاب من نیز شگفت انگیز بود. برنده شدن آتزوری در یورو باعث افتخار من شد، مانند همه ایتالیایی ها. تیم ملی نتیجه کاری است که شما در باشگاه ها انجام می دهید، باید حرفم را در زمین مسابقه بزنم و من برای حضور در تیم ملی ایتالیا سخت کار خواهم کرد."

9404