نخستین پیشنهاد خرید سهام باشگاه وستهام انگلیس پذیرفته نشد

نخستین پیشنهاد خرید سهام باشگاه وستهام انگلیس پذیرفته نشد

پایگاه خبری فوتبالی - مالکان وستهام نخستین پیشنهاد برای خرید سهام این باشگاه توسط یکی از مدیران سابق کوئینز پارک رنجرز انگلیس را به دلیل آن چه که "رویکرد غیر رسمی" در این پیشنهاد دانسته اند، نپذیرفته و آن را رد کرده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسکای، مدیر اجرایی سابق کوئینز پارک رنجرز (کیو پی آر)، به دنبال توافق برای خرید سهام باشگاه وستهام از دیوید سالیوان و دیوید گلد به عنوان مالکان فعلی اکثریت سهام این باشگاه بوده است. دیوید سالیوان و دیوید گلد، مالکان وستهام از رویکرد غیر رسمی و متضاد با منافع برای خرید این باشگاه انتقاد کرده و از آن صرف نظر کرده اند. سالیوان و گلد که وستهام را در سال 2010 خریداری کردند، این روش را رد کردند زیرا به زعم ایشان این یک پیشنهاد مبهم بود و به نفع باشگاه، هواداران یا سهامداران آن نبود.

مدیر اجرایی سابق باشگاه کیو پی آر سعی کرده است قراردادی را برای خرید وستهام منعقد کند. سالیوان و گلد تمایلی به فروش ندارند و تنها در صورتی که خریدار احتمالی، منافع مشخصی را برای باشگاه وستهام داشته باشد و همچنین از نظر مالی بتواند باشگاه را به سطح بالاتری برساند، گزینه فروش احتمالی را بررسی می کنند.

مالکان از رویکرد این پیشنهاد خرید انتقاد کرده و آن را به جای این که یک معامله فوتبالی باشد، به عنوان یک معامله ملکی دانسته اند که منافع باشگاه وستهام را در آینده تامین نمی کند. در این پیشنهاد اولیه خرید سهام، اعتبار مالی لحاظ نشده و هیچ اشاره ای به سرمایه گذاری در بازار نقل و انتقالات برای تقویت ترکیب تیم اول نشده است. خریداران احتمالی همچنان و به طور منظم با سالیوان و گلد در تماسند، اما به نظر می رسد بسیاری از آن ها بودجه لازم برای خرید سهام این باشگاه را ندارند و اغلب نیز تجربه ای در امور فوتبال ندارند.

9404