خلعتبری: منتظر لغزش پرسپولیس هستیم/ هنوز شانس قهرمانی داریم

خلعتبری: منتظر لغزش پرسپولیس هستیم/ هنوز شانس قهرمانی داریم

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: وظیفه ما این است که بازی هایمان را ببریم و صددرصد شانس داریم.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا خلعتبری در مورد بازی سپاهان مقابل پدیده اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. به نظرم در یک روز خیلی خوب، تیم ما بازی خیلی خوبی انجام داد. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم. می‌توانستیم حتی گل‌های بیشتری بزنیم اما خوشحالیم. می‌دانستیم بازی سختی مقابل پدیده داریم که در سه چهار بازی قبل خیلی خوب بازی کرده بود. ولی بازی با نساجی را باخته بودند. شانس سهمیه داشتند و می‌دانستیم برای سه امتیاز می‌آیند اما خداراشکر که پیروز میدان شدیم.

وی در مورد اینکه سپاهان در کورس قهرمانی باقی ماند، گفت: وظیفه ما این است که بازی هایمان را ببریم و منتظر لغزش حریف باشیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که در دو بازی آینده 6 امتیاز را بگیریم. منتظر اتفاقات فوتبال هستیم. فوتبال قابل پیش بینی نیست اما تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم به کار می‌گیریم.

مهاجم سپاهان در مورد اینکه پرسپولیس 5 گل به ماشین سازی زد و از نظر تفاضل گل فاصله زیادی ایجاد کرد، اظهار داشت: فوتبال همین است. ما صددرصد شانس داریم. این هفته یک بازی سخت با ذوب آهن داریم. پرسپولیس هم با تراکتور بازی دارد. بازی به بازی پیش می‌رویم. وظیفه ما این است که کارمان را به نحو احسن انجام بدهیم. هرچه خیر باشد همان می‌شود.

خلعتبری در خصوص اینکه روی سکوها استرس داشت، گفت: بله، نتیجه یک بر صفر شکننده است. هر لحظه می‌ترسیدیم گل مساوی را بخوریم. چون پدیده خط حمله خطرناک و بازیکنان سرعتی خیلی خوبی دارد. مقداری احساس خطر کردیم اما خداراشکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

1470