مربی مس رفسنجان: ما نباید اشتباهات داوران را کاور کنیم/روی غفلت گل خوردیم

مربی مس رفسنجان: ما نباید اشتباهات داوران را کاور کنیم/روی غفلت گل خوردیم

پایگاه خبری فوتبالی - مربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: برای چندمین بار است که در بازی ما از داور سطح پایین استفاده می‌شود در حالی که ما میدانی برای افزایش تجربه داوران نیستیم.

به گزارش فوتبالی، مجتبی سرآسیایی در نشست خبری بعد از بازی مقابل نفت آبادان، اظهارداشت: قبل از فوتبال برای ما پرداختن به مسئله خوزستان مهم است، باید حتما به این موضوع اشاره کنم واقعا باید تصمیم و ورود قاطعانه گرفته شود. پرداختن به این موضوع و اتفاقی نیفتادن هم برای ما سخت است. بزرگان مملکت نیاز است به آن ورود کنند چرا که این اتفاقات همه مردم را تحت فشار قرارداده و نیاز به رسیدگی وسیع دارد.

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره بازی امشب، خاطرنشان کرد: مسئله مهم کنترل بازی و انرژی بازیکنان در این هوای گرم بسیار مهم بود. حتی بازیکنان نفت هم تحت فشار قرار گرفته بوند که این موضوع روی کیفیت بازی تاثیر گذاشته بود. ما کنترل بازی را در دستور کار قرار داشتیم. ربیعی در طول این هفته روی این موضوع تاکید داشت بازیکنان بازی را تا 20 – 30 دقیقه نیمه اول تحت کنترل داشته باشند تا از آن رد شویم که به خوبی این کار را انجام دادیم.

سرآسیایی ادامه داد: ما به موقع گل را زدیم و فرصتی به تیم خوب، تاکتیکی و فوتبال بلد صنعت نفت ندادیم اما روی غفلت گل خوردیم. این اتفاق به دفعات زیاد برای ما رخ داده و امتیازات زیادی را از دست داده‌ایم اما باید به بازیکنان حریف و آقای موسوی خسته نباشید بگویم. بازی خوبی بود اما تحت تاثیر دما و رطوبت زیاد قرار داشت.

وی درباره اتفاقاتی که در زمین توسط ربیعی پیش آمد، عنوان کرد: من لب خط بودم و زیاد به این موضوع اشراف ندارم. این اتفاق طبیعی است و من صحبت‌های او را انتقال می‌دادم. من خیلی دیده‌ام مربیانی که محروم هستند نکات را انتقال می‌دهند. او ورود کرد و من مسئله قانونی را اشراف ندارم اما بارها در لیگ دیده‌ام که تیم‌ها در همین شرایط بوده‌اند.

سرآسیایی درباره داوری این بازی، تصریح کرد: برای چندمین بار است که از یک داور لیگ پایین‌تر در بازی ما استفاده می‌شود. شاید شرایط ما و نفت آبادان امن باشد اما واقعا ما نمی‌توانیم اشتباهات این عزیزان را کاور کنیم تا تجربه آنها بیشتر شود. فکر می‌کنم این اتفاق باید جای دیگری بیفتد. ما چوب این مسائل را می‌خوریم چون چند بازی برای ما رخ داده است. خواهش می‌کنم در بازی‌های دیگر این موضوع لحاظ شود.

1470