در انتظار حساسترین دربی اصفهان در نقش جهان

در انتظار حساسترین دربی اصفهان در نقش جهان

پایگاه خبری فوتبالی- نتایج بازیهای امشب لیگ، حساسیت دربی اصفهان را بسیار بیشتر از قبل کرده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از مهمترین بازیهای هفته بیست و نهم لیگ، دیدار بین سپاهان و ذوب آهن است.

دو تیم اصفهانی در شرایطی روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت که هر دو تیم برای رسیدن به هدفشان، به چیزی کمتر از سه امتیاز این بازی رضایت نخواهند داد.

سپاهان که با بردن پدیده کماکان در کورس قهرمانی قرار دارد، امیدوار است تراکتور بتواند پرسپولیس را در تهران متوقف کند و این تیم برنده دربی اصفهان شود تا بتواند هم‌امتیاز پرسپولیس صدرنشین شود.

توقف سپاهان مقابل ذوب آهن( باخت یا مساوی فرقی نمی‌کند) اگر با برد پرسپولیس مقابل تراکتور همراه شود، شاگردان یحیی گل‌محمدی در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ، قهرمانی‌شان را قطعی خواهند کرد و محرم نویدکیا و تیمش اصلا دوست دارند چنین اتفاقی بیفتد.

آنطرف میدان، ذوب آهن بعد از شکست خانگی به نساجی، حالا دوباره استرس بازگشت به منطقه سقوط جدول را دارد و اگر به سپاهان ببازد و سایپا از سد آلومینیوم بگذرد، آنوقت دو تیم چهاردهم و پانزدهم جدول، 26 امتیازی خواهند شد و کار به هفته آخر کشیده می‌شود.

تساوی در دربی اصفهان هم با توجه به شرایط ذوب آهن نتیجه مناسبی برای تیم مجتبی حسینی محسوب نمی‌شود و آنها هم مثل سپاهان، به دنبال سه امتیاز این بازی هستند و همین موضوع حساسیت بازی یکشنبه هفته آینده را بسیار بیشتر از قبل کرده است.

1984