قابی جالب از تمام مدعیان توپ طلا؛ از مسی تا جورجینیو و لواندوفسکی

قابی جالب از تمام مدعیان توپ طلا؛ از مسی تا جورجینیو و لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها که فصل 2020/21 به طور کامل از نظر تورنمنت های ملی و باشگاهی به پایان رسیده است، بحث اینکه چه کسی در نهایت فاتح توپ طلا خواهد شد و این جایزه حق چه کسی است، مطرح شده است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی یکی از بازیکنانی است که هواداران او معتقدند به علت قهرمانی در کوپا آمه ریکا باید توپ طلا به او برسد چرا که مسی بالاخره توانست یک جام ملی به دست بیاورد و در واقع اولین جام ملی دوران حرفه ای خود را بالای سر برد. از طرفی لیونل مسی در رده باشگاهی از نظر تیمی نتوانست عنوان خاصی را ببرد و تنها کوپا دل ری را فتح کرد و به همراه بارسلونا خیلی زود از لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاریسن ژرمن حذف شد و در لالیگا هم در جایگاه سوم قرار گرفت. البته آمار مسی از نظر فردی خوب بوده است.

کریستیانو رونالدو در یورو آقای گل شد و به رکورد گل های ملی علی دایی هم رسید اما پرتغال خیلی زود از یورو حذف شد و یوونتوس هم در لیگ قهرمانان اروپا و سری آ توفیقی نداشت تا رونالدو علی‌رغم اینکه آقای گل سری آ شد شانس اندکی برای توپ طلا داشته باشد. البته باید دید که در ادامه چه اتفاقاتی برای او رخ خواهد داد.

جورجینیو با چلسی فصلی رویایی را سپری کرد و توانست قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و از طرفی به همراه تیم ملی ایتالیا قهرمان یورو 2020 هم شد و بدین ترتیب از نظر جوایز تیمی سال خوبی را سپری کرده است و از مدعیان توپ طلا به حساب می آید.

از طرفی لواندوفسکی هم که کفش طلا را فتح کرد می تواند یکی دیگر از مدعیان باشد. هر چند که هنوز باید دید که در ادامه مسیر چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

1470