اسطوره میلان اعتراف کرد: زیر فشار رسانه‌ها له شدم

اسطوره میلان اعتراف کرد: زیر فشار رسانه‌ها له شدم

پایگاه خبری فوتبالی - جنارو گتوسو اسطوره میلان و سرمربی سابق ناپولی اعتراف کرد که به خاطر فشار رسانه‌ها نتوانست سرمربی تاتنهام شود. 

به گزارش فوتبالی، گتوزو تابستان پرتلاطمی را پشت سر گذاشت. او ابتدا از هدایت ناپولی برکنار شد و سپس با باشگاه فیورنتینا به توافق رسید. اما پس از گذشت دو هفته، او از سرمربی‌گری این باشگاه کنار کشید و با باشگاه تاتنهام وارد مذاکره شد. زمانی که اخبار مذاکره گتوزو با تاتنهام پخش شد، هواداران تیم شمال لندنی در شبکه‌های مجازی مخالفت خود را با این حرکت اعلام کردند. 

به نقل از مارکا، گتوسو در گفت و گویی درباره وضعیتش در فیورنتینا به ll messagero گفت: "حتی نمی‌خواهم راجع به آن صحبت کنم. چیزی راجع به این موضوع بگویم، بی فایده است و آن را کاملا فراموش کردم. از سمت دیگر نمی‌توانم چنین کاری انجام دهد." 

گتوسو درباره قضایای به وجود آمده با تاتنهام گفت: "ناامیدی بزرگی بود. آن‌ها فکر کردند که من اصلا کاری نمی‌توانم بگویم. پشیمانم که نتوانستم از خودم دفاع کنم، زیرا من آدمی نیستم که در انگلستان حرف می‌زنند. من در توئیتر و فیسبوک نیستم و نمی‌خواهم صفحه‌ای در این شبکه‌های مجازی داشته باشم. باید قبول کنم که این داستان بیشتر از هر شکستی، غم انگیز و ناامید کننده بود."

4416