یک اتفاق عجیب/ رییس فدراسیون فوتبال بی خبر از امضای حکم رییس دپارتمان فوتبال ساحلی توسط سرپرست دبیرکلی!

یک اتفاق عجیب/ رییس فدراسیون فوتبال بی خبر از امضای حکم رییس دپارتمان فوتبال ساحلی توسط سرپرست دبیرکلی!

پایگاه خبری فوتبالی- در حالیکه امروز "فوتبالی" حکم علی میرغفاری رییس جدید دپارتمان فوتبال ساحلی را رسانه ای کرد که ظاهرا رییس فدراسیون فوتبال از این حکم بی خبر است.

به گزارش فوتبالی، از روز یکشنبه حکم رییس جدید دپارتمان فوتبال ساحلی صادر شده اما سایت رسمی فدراسیون فوتبال آن را رسانه ای نکرده است. خبری که آمد اول این بود که میرغفاری سرپرست دپارتمان شده اما ظاهرا حسن کامرانی فر برای او مستقیما حکم ریاست زده است.

این اتفاق در حالی می افتد که به نظر می  رسید فدراسیون فوتبال در سکوت رسانه ای برای افراد مدنظرش حکم می زند اما نکته عجیب این است که رییس فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال و حتی روابط عمومی فدراسیون فوتبال از این حکم بی خبر بوده اند و به همین دلیل است که اجازه رسانه ای شدن حکم داده نشده است.

همانطور که در خبر قبلی هم بود، فوتبالی به سندی دست یافته که نشان می دهد که میرغفاری نه تنها به عنوان سرپرست! بلکه به عنوان "رییس دپارتمان فوتبال ساحلی" از سوی حسن کامرانی فر در روز یکشنبه همین هفته منصوب شده است و دو روز است که این خبر رسانه ای نشده است! 

اینکه چرا چنین اتفاقی افتاده و رییس فدراسیون فوتبال و حتی روابط عمومی فدراسیون فوتبال در جریان این حکم نبوده است از نکات عجیب این انتصاب است. در هر حال اگر قرار نیست میرغفاری رییس دپارتمان فوتبال ساحلی شود، چرا برایش حکم ریاست دپارتمان توسط دبیرکل زده شده است. اگر هم رییس فدراسیون در جریان نبوده چرا دبیرکل حکم را امضا کرده و به اتوماسیون داده است؟ در این بین روابط عمومی فدراسیون فوتبال هم به کل از این حکم بی خبر بوده است! "فوتبالی" با سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال تماس گرفت اما او تلفن همراهش را پاسخ نداد. باید دید موضع رسمی فدراسیون فوتبال در باره این حکم چه خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم هم گمانه زنی کرده که به زودی شهریاری از معاونت دبیرکلی هم کنار گذاشته خواهد شد و ساعتی پس از خبر فوتبالی در این باره نوشته است:" پریاشهریاری هم‌اکنون معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال است که به نظر می‌رسد با توجه به نحوه برکناری او از ریاست دپارتمان فوتبال ساحلی توسط سرپرست دبیرکلی، به زودی از این سمت هم کنار گذاشته شود. همچنین، پریا شهریاری در انتخابات 10 اسفندماه 1399 فدراسیون فوتبال از سوی کیومرث هاشمی به عنوان نایب رئیس سوم معرفی شده بود و در مجمع انتخاباتی حضور داشت که پیش‌بینی می‌شد در فدراسیون فوتبال به ریاست شهاب‌الدین عزیزی خادم نقش او کمرنگ‌تر شود."

4344