فن بیساکا: حس می‌کنم در منچستریونایتد ساخته شدم

فن بیساکا: حس می‌کنم در منچستریونایتد ساخته شدم

پایگاه خری فوتبالی - آرون فن بیساکا مدافع انگلیسی منچستریونایتد راجع به قیمت انتقالش به این باشگاه صحبت کرد. 

به گزارش فوتبالی، این مدافع بیست و سه ساله در تابستان سال 2019 با مبلغ 50 میلیون پوند از کریستال پالاس به منچستریونایتد پیوست و توانست جایگاه خود را در سمت راست خط دفاعی تثبیت کند. البته از زمان پیوستنش به الدترافورد، همیشه بحث مبلغ قراردادش مطرح بوده و خیلی از کارشناسان معتقدند که منچستریونایتد بیشتر از حد انتظار برای خرید فن بیساکا هزینه کرده است. 

به نقل از سایت گل، فن بیساکا در گفت و گویی با players tribune گفت: "اولین چیزی که در منچستریونایتد به چشمم آمد این بود که همه چیز خیلی بزرگ است. یادم می‌آید زمانی که برای امضای قرارداد خواستم به زمین تمرینی بیایم، در وسط راه از خودم پرسیدم 'ما کی هستیم؟ و این جا چه اتفاقی رخ می‌دهد؟' سپس به زمین تمرینی رسیدیم و ساختمان‌ها و مناظر را مشاهده کردم. سایز همه چیز در یک سطح دیگری بود. منچستریونایتد بزرگ‌ترین باشگاه دنیاست."

فن بیساکا در ادامه افزود: "نمی‌خواهم دروغ بگویم، در ابتدا خیلی مضطرب بودم. فکر می‌کردم که کارم در کریستال پالاس تمام نشده است، اما همچنین اینجا منچستریونایتد است و شما نمی‌توانید هر روز چنین پیشنهاداتی دریافت کنید. احساس می‌کنم در اینجا ساخته شدم و به بلوغ رسیدم."

4416