کوتاه شدن چمن ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز

کوتاه شدن چمن ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز

پایگاه خبری فوتبالی- مسئولان ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز ارتفاع زمین چمن این ورزشگاه را در آستانه بازی امشب ماشین سازی و پرسپولیس کوتاه کردند.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته و پس از بازدید کادرفنی پرسپولیس از زمین محل برگزاری مسابقه، آنها به بلند بودن چمن اعتراض داشتند که واکنش هیات فوتبال آذربایجان شرقی به اعتراض آنها واکنش نشان داد و اعلام کرد که اندازه زمین چمن مشکلی ندارد و مستندات آن در اختیار عوامل برگزاری مسابقه قرار گرفته است. 

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال آذربایجان درباره این موضوع گفته بود: مستندات خود درباره اینکه امروز چمن ورزشگاه شهید سلیمانی کوتاه شده را در اختیار یکی از مسئولان تیم پرسپولیس قرار دادیم. تمامی تمهیدات برای هرچه بهتر برگزار شدن دیدار این تیم با ماشین‌سازی در نظر گرفته شده و چمن را هم به میزان استاندارد کوتاه کرده‌ایم.

در چنین شرایطی امروز و ساعاتی پیش از برگزاری مسابقه ماشین سازی و پرسپولیس، دو نفر از همکاران یحیی گل‌محمدی در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه حاضر شدند تا شرایط آن از جمله زمین چمن را بررسی کنند که زمین در شرایط مطلوبی قرار داشت و چمن‌ به اندازه استاندارد کوتاه شده بود.

7655