پریا شهریاری از ریاست دپارتمان فوتبال ساحلی برکنار شد/ میرغفاری رییس جدید دپارتمان ساحلی

پریا شهریاری از ریاست دپارتمان فوتبال ساحلی برکنار شد/ میرغفاری رییس جدید دپارتمان ساحلی

پایگاه خبری فوتبالی- در حالیکه هنوز سایت رسمی فدراسیون فوتبال خبر رسمی تغییر رییس دپارتمان فوتبال ساحلی را اعلام نکرده ، اما علی میرغفاری رییس دپارتمان فوتبال ساحلی شده است. 

به گزارش فوتبالی، بر اساس برخی اخبار تایید شده پریا شهریاری رییس سابق دپارتمان فوتبال ساحلی که در حال حاضر به عنوان ناظر مسابقات فوتبال به المپیک توکیو اعزام شده است، از سمتش برکنار و علی میرغفاری با تصمیم رییس فدراسیون فوتبال و همچنین محشتم رییس کمیته فوتبال ساحلی، به جای شهریاری، رییس دپارتمان فوتبال ساحلی شد.

در حالیکه هنوز فدراسیون فوتبال، تغییر رییس دپارتمان فوتبال ساحلی را اعلام نکرده و همچنان در سکوت خبری برای افراد جایگزین حکم می‌زند که فوتبالی به سندی دست یافته که نشان می دهد که میرغفاری نه تنها به عنوان سرپرست، بلکه به عنوان "رییس دپارتمان فوتبال ساحلی" از سوی حسن کامرانی فر منصوب شده است! این حکم روز یکشنبه صادر شده و دو روز است که این خبر رسانه‌ای نشده است!

در ادامه تغییر و تحولات در فدراسیون فوتبال، رییس دپارتمان فوتبال ساحلی از سمتش برکنار شد. شهریاری حدود 10 سال عهده دار این سمت بود. البته انتقادهای زیادی به نحوه اداره فوتبال کشور در چند وقت گذشته به وجود آمده بود و عدم صعود به جام جهانی 2019 پاراگوئه باعث شد که تیم ملی فوتبال ساحلی در امتیازبندی که ای اف سی برای معرفی تیم های ملی به جام جهانی 2021 روسیه در نظر گرفته بود، جزو سه تیم برتر فوتبال ساحلی آسیا قرار بگیرد و به همین ساحلی بازان ایران در جام جهانی 2021 روسیه غایب هستند. 

میرغفاری پیش از این سابقه قضاوت در لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال و همچنین فعالیت در بخش بلیت فروشی جام جهانی، عضویت در سازمان تیم های ملی، سرپرستی تیم ملی فوتبال امید و عضویت در دپارتمان بازاریابی فدراسیون فوتبال را در کارنامه دارد.

میرغفاری در حال حاضر علاوه بر ریاست دپارتمان فوتبال ساحلی، معاونت اجرایی مرکز ملی فوتبال را هم برعهده دارد و شنیده شده که ارتباط خوبی هم با حسن کامرانی فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال به خاطر سابقه داوری‌اش دارد. 

4344