عکس؛ تنها خرید تابستانی رئال مادرید در راه اسپانیا

عکس؛ تنها خرید تابستانی رئال مادرید در راه اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - داوید آلابا مدافع اتریشی تنها خرید تابستانی رئال مادرید است که به صورت رایگان از بایرن مونیخ راهی رئال مادرید شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در یک سال و نیم اخیر هیچ هزینه ای برای خریدهایش نداشته و الابا نیز به صورت رایگان راهی رئال مادرید شده است. داوید قرار است که چهارشنبه ساعت 15 به وقت ایران در شهرک ورزشی رئال مادرید یعنی والدبباس معارفه شود که باید دید که چه شماره ای را می پوشد. خیلی ها می خواهند بدانند که آیا آلابا حاضر می شود که شماره چهار که با رفتن راموس خالی شده را بپوشد یا این که شماره دیگری را انتخاب خواهد کرد. 

آلابا تصویری از خودش در حال سفر به مادرید منتشر کرده است. او فردا تست پزشکی مرسوم را پشت سر خواهد گذاشت و به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید معارفه خواهد شد که البته با توجه به این که ورزشگاه برنابئو آماده نیست، معارفه وی در والدبباس انجام خواهد شد.

آلابا با اتمام قراردادش با بایرن مونیخ راهی رئال مادرید شد. این بازیکن توان حضور در پست های مختلف را دارد اما توسط رئال مادرید برای حضور در پست دفاع میانی و به عنوان جانشین راموس خریده شده هر چند که توان حضور در پست دفاع چپ و هافبک میانی را هم دارد.

4125