چراغ سبز رن به شیاطین سرخ برای انتقال کاماوینگا

چراغ سبز رن به شیاطین سرخ برای انتقال کاماوینگا

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه فرانسوی رن آماده است تا در صورت دریافت پیشنهاد مناسب با جدایی ادواردو کاماوینگا، بازیکن ارزشمند خود به مقصد اولدترافورد موافقت کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گل، نیکلاس هولوک، رئیس باشگاه رن فرانسه گفت که این باشگاه مسیر فروش ادواردو کاماوینگا، هافبک لینک شده به تیم منچستر یونایتد را در تابستان امسال هموار می کند. کاماوینا از زمان ورود به تیم بزرگسالان رن به عنوان یک جوان 16 ساله در سال 2019، به عنوان یکی از بهترین جوانان در فوتبال اروپا شناخته شده است. باشگاه های مشهور زیادی علاقمند به جذب این بازیکن فرانسوی هستند که از جمله آن ها باشگاه منچستر یونایتد انگلستان است.

هولوک در پاسخ به این سوال که آیا کاماوینگا در پنجره نقل و انتقالات فعلی قابل فروش است، به رسانه ها گفت: "پیشنهادهایی وجود دارد و مذاکرات هنوز ادامه دارد. تمام گزینه ها درباره این بازیکن روی میز است؛ چه در مورد انجام انتقال او در این پنجره نقل و انتقالات و چه در خصوص موضوع یا تمدید قرارداد او با ما."

گزارش شده است که یونایتد قبلا مذاکراتی را در خصوص معامله احتمالی با رن بر سر کاماوینگا آغاز کرده است، اما باشگاه فرانسوی حداقل 50 میلیون یورو برای یک دارایی با ارزش خود می خواهد تا از این طریق بتواند هزینه های جاری خود را پرداخت کند.

از قرارداد این بازیکن با باشگاه رن فرانسه فقط یک سال دیگر باقی مانده است؛ این بدان معنی است که باشگاه فعلی او ممکن است مجبور به مصالحه با بازیکن و تمدید قرارداد کنونی اش شود تا از انتقال رایگان او در سال 2022 جلوگیری کرده و بتواند از این انتقال، سودی برای خود فراهم کند.

کاماوینگا در حال حاضر 82 بازی برای تیم فوتبال رن انجام داده است، از جمله 4 بازی در لیگ قهرمانان فصل گذشته. این جوان با استعداد ضمن دعوت و حضور در تیم ملی فرانسه، دو گل و پنج پاس گل نیز برای خروس ها ثبت کرده است. او در اولین بازی ملی خود در پیروزی 4-2 فرانسه مقابل کرواسی در لیگ ملت های اروپا در سپتامبر گذشته، دومین بازیکن جوان تاریخ تیم ملی فوتبال فرانسه شد.

9404