حضور تماشاگران، مهمترین نکته فینال جام حذفی عراق(عکس)

حضور تماشاگران، مهمترین نکته فینال جام حذفی عراق(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- مهمترین اتفاق فینال جام حذفی عراق، حضور هواداران دو تیم نیروی هوایی و الزورا در استادیوم الشعب بود.

به گزارش فوتبالی، پنجشنبه هفته گذشته بود که دربی جام حذفی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار شد تا در حالی که بازی دو تیم محبوب تماشاگر پایتخت می‌توانست چند ده هزار تماشاگر را به ورزشگاه بکشاند، دربی 96 مثل سه تقابل قبلی دو تیم، بدون حضور طرفداران استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه برگزار شود.

در چنین شرایطی، در فینال جام حذفی عراق که که در استادیوم قدیمی و ملی این کشور یعنی استادیوم الشعب برگزار شد، تماشاگران نسبتا زیادی(حدود 30 هزار نفر) مجوز حضور در ورزشگاه 40 هزار نفری الشعب را پیدا کردند تا بعد از 17 ماه، ورزشگاههای عراق میزبان عاشقان فوتبال باشد.

این دیدار در 120 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و تیم نیروی هوایی در ضربات پنالتی موفق شد حریفش را شکست دهد تا بعد از قهرمانی در لیگ برتر عراق، در جام حذفی هم قهرمان شود و به قول معروف دبل کرده باشد.

همانطور که در عکسها مشخص است، خبری از رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ورزشگاه نیست و گویا خیال عراقی‌ها علی رغم واکسیناسیون نشدن بابت ویروس کرونا راحت است که به این راحتی در ورزشگاه کنار هم تیمهای محبوبشان را تشویق کرده‌اند! 

۲۶۵۴