تقابل ویژه در تبریز؛ مهاجمان پرسپولیس مقابل ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ

تقابل ویژه در تبریز؛ مهاجمان پرسپولیس مقابل ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ

پایگاه خبری فوتبالی- جدال امشب ماشین سازی و پرسپولیس نبرد ضعیفترین خط دفاع لیگ و دومین خط حمله قدرتمند لیگ محسوب می‌شود.

به گزارش فوتبالی، ماشین سازی در حالی میزبان پرسپولیس است که لیگ برتر برای سبزپوشان تبریزی به اتمام رسیده و شاگردان علیرضا اکبرپور اولین تیم سقوط کرده به لیگ یک هستند منتهی هر چقدر این دیدار برای تیم میزبان جنبه تشریفاتی دارد( این موضوع ربطی به انگیزه اکبرپور و شاگردانش برای متوقف کردن پرسپولیس ندارد) پرسپولیس روی سه امتیاز این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده و امیدوار است با بردن ماشین سازی، شانسش برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیستم را افزایش دهد. 

ماشین‌سازی و پرسپولیس در حالی مقابل هم قرار می گیرند که تیم یحیی گل‌محمدی با 13 گل خورده دارای بهترین خط دفاع است و ماشین سازی با دریافت 40 گل، ضعیفترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد.

نکته جالب اینکه در فاز هجومی هم دو تیم در رده دوم بهترین و بدترین خط حمله لیگ قرار دارند. تنها تیمی که بیشتر از پرسپولیس گل زده، سپاهان است و تنها تیمی که تعداد گلهای زده‎‌اش کمتر از ماشین سازی است، سایپایی است که با 17 گل زده، یک گل کمتر از تیم علیرضا اکبرپور وارد دروازه حریفانش کرده است. 

 در چنین شرایطی پرسپولیسی‌ها امیدوارند نه تنها امشب پیروز میدان شوند بلکه با گلهای زیادی حریفشان را شکست دهند تا اگر تکلیف قهرمانی به محاسبه تفاضل گل کشید، آنها بابت این موضوع، دغدغه‌ای نداشته باشند.

7655