جمع مدافعان لیورپول جمع شد/ دردسر شیرین کلوپ برای چیدن خط دفاعی

جمع مدافعان لیورپول جمع شد/ دردسر شیرین کلوپ برای چیدن خط دفاعی

پایگاه خبری فوتبالی - با حضور ابراهیم کوناته، ویرجیل فن دایک، جوئل ماتیپ و هاروی الیوت حالا دست کلوپ در خط دفاعی لیورپول باز است و انتظارات از این تیم در بازی های دوستانه و تدارکاتی و مسابقات فصل آینده بالا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گل، قرمزهای آنفیلد برنامه تابستانی خود را با انجام بازی های 30 دقیقه ای برابر FC Wacker Innsbruck و اشتوتگارت در اتریش در روز سه شنبه آغاز می کنند. دو بازی با دو حریف متفاوت که فرصت های زیادی را جهت تحت تأثیر قرار دادن کلوپ برای بازیکنان لیورپول خصوصا مدافعان این تیم فراهم می آورد.

لیورپول 58 روز پس از آخرین بازی در فصل گذشته و جهت آمادگی برای رقابت های فصل جدید، سه شنبه شب به میادین بازمی گردد. حال و هوای اطراف آنفیلد مثبت است. آن ها عصر امروز در دو بازی دوستانه 30 دقیقه ای مقابل یک تیم از دسته دوم اتریش و یک تیم از بوندسلیگای آلمان، کار خود را آغاز می کنند. یک تمرین سبک اما بسیار ارزشمند پس از هشت روز تمرین فشرده در اردوی این باشگاه در سالزبورگ.

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول گفت: "مهم است که بازیکنان جدید به سرعت با تیم هماهنگ شوند. این همان چیزی است که در زمان تمرینات پیش فصل برای آن برنامه ریزی می شود."

فصل گذشته، مشکلات لیورپول در خط دفاعی کاملاً مشهود بود، اما آن ها اکنون در ترکیب 34 نفره خود در اردوی اتریش هشت مدافع میانی دارند. کوناته در سن 22 سالگی، به عنوان یک بازیکن آینده دار در لیورپول مورد توجه است و کلوپ دوست دارد در فصل آینده روی او حساب ویژه ای باز کند.

این مربی آلمانی در ادامه می گوید: "اکثر کارشناسان خواهند گفت که شباهت هایی بین لایپزیش و ما وجود دارد که البته حرف درستی است، اما تفاوت هایی نیز وجود دارد. شباهت ها مهم هستند اما تفاوت ها از اهمیت بیشتری برخوردارند. این کاملا طبیعی است که ما در تمرینات روی تفاوت هایمان با سایر رقبا کار کنیم."

کلوپ در خصوص حضور کامل و همزمان هشت مدافع تیمش در اردوی این تیم گفت: "چند روز در اردوی پیش فصل در کشور اتریش حضور داریم تا به همین تفاوت ها میان بازیکنانمان پی ببریم و بفهمیم که کدام یک از آن ها برای بازی در ترکیب اصلی تیم مناسب تر و مفیدتر خواهند بود."

کمتر از چهار هفته تا آغاز فصل جدید لیگ برتر زمان مانده و با بازگشت سایر مدافعان با سابقه لیورپول از بند مصدومیت های طولانی مدت، این فرصت برای کوناته وجود دارد که به کلوپ نشان دهد می تواند برای این تیم مفید باشد. این اردوها و بازی های دوستانه از این نظر برای این مدافع بسیار مهم خواهد بود.

9404