ادامه گمانه زنی ها درباره آینده لوکاتلی/ فاجیولی با او مبادله نمی شود

ادامه گمانه زنی ها درباره آینده لوکاتلی/ فاجیولی با او مبادله نمی شود

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه آرسنال 40 میلیون یورو برای لوکاتلی پیشنهاد داده و از طرف دیگر، یوونتوس نیز فاجیولی را از توافق مبادله با لوکاتلی خارج کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گل، مدیر برنامه نیکولو فاجیولی درباره انتقال مانوئل لوکاتلی، هافبک آینده دار ایتالیایی با پیشنهاد بیانكونری و مذاکرات در مورد مبادله موکلش صحبت هایی را مطرح کرده است.

مدیر برنامه نیکولو فاجیولی، هافبک جوان یوونتوس اصرار دارد که موکل وی در هیچ پیشنهادی برای مبادله با مانوئل لوکاتلی، ستاره ساسولو مورد استفاده قرار نخواهد گرفت و  از طرف دیگر آرسنال پس از پیشنهاد 40 میلیون یورویی خود، در حال حاضر همچنان پیگیر جذب لوکاتلی است.

مانوئل لوکاتلی پس از قهرمانی با ایتالیا در یورو 2020، شاهد رشد قیمت خود در بازار انتقالات بود و در پنجره تابستانی به موضوع گمانه زنی های شدید نقل و انتقالات تبدیل شده است. طبق این گزارش، پیشنهاد 30 میلیون یورویی یووه برای لوکاتلی توسط ساسولو رد شده است و گفته می شود که بیانکونری مشتاق است بازیکنانی مانند فاجیولی یا دراگوسین را به عنوان گزینه مبادله با لوکاتلی در مذاکرات بگنجاند.

آندره آ دی آمیکو، مدیر برنامه فاجیولی می گوید این جوان 20 ساله آینده دار به این زودی ها تورین را ترک نخواهد کرد، از طرف دیگر ادعا می کند که از پیشنهاد آرسنال برای لوکاتلی و همچنین احتمال حضور موکلش در پیشنهاد مبادله ای یووه آگاه است و می گوید: "من فکر می کنم ماسیمیلیانو آلگری می خواهد فاجیولی را در تمرینات ببیند تا بفهمد آیا او می تواند در طول فصل مفید باشد یا خیر. وقتی نیکولو در فصل گذشته مقابل اسپال و کروتونه بازی کرد، ثابت کرد که می تواند بازیکن آینده دار یوونتوس باشد. یوونتوس دوست دارد لوکاتلی را به خدمت بگیرد و آرسنال پیش از این 40 میلیون یورو پیشنهاد کرده است؛ اما من می توانم اطمینان دهم که از امروز فاجیولی در این معامله گنجانده نخواهد شد."

9404