هاشک چگونه سرمربی لبنان شد؟

هاشک چگونه سرمربی لبنان شد؟

پایگاه خبری فوتبالی – ایوان هاشک چگونه به عنوان سرمربی تیم ملی لبنان انتخاب شد؟

به گزارش فوتبالی، 5 روز قبل بود که فدراسیون فوتبال لبنان ایوان هاشک را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور انتخاب کرد تا لبنان با این مربی 58 ساله و اهل جمهوری چک به مصاف تیم ملی ایران برود.

طبق گزارش رسانه‌های لبنانی، به جز هاشک، 6-7 مربی دیگر هم مورد توجه لبنانی‌ها قرار داشتند اما نهایتا نیمکت لبنان به مربی‌ای رسید که سابقه قهرمانی با اسپارتا پراگ در لیگ چک را دارد.

گفته می‌شود سرمربی جدید لبنان اعلام کرده فقط تا پایان بازیهای این تیم در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی هدایت لبنان را به عهده خواهد داشت و بعد از آن به همکاری‌اش با این تیم پایان خواهد داد.

سایت lebanonfg در گزارشی به سایر گزینه‌های فدراسیون فوتبال لبنان هم اشاره کرده است.

ژوروان ویرای برزیلی سرمربی اسبق عراق که در سال ۲۰۰۷ قهرمان آسیا شد یکی از گزینه‌های اصلب لبنانی‌ها بود و در کنار او نام دراگان تالاچیچ هم دیده می‌شود. مربی کرواتی که الاتحاد عربستان را قهرمان آسیا در سال 2004 کرد.

لیونل پونتس، محمد عظیمه مربی مصری که سابقه هدایت النجمه لبنان را دارد، در کنار باسم قاسم مربی اهل عراق و حماده صدقی سرمربی اسبق تیم ملی جوانان مصر دیگر گزینه‌های فدراسیون فوتبال لبنان بودند که نهایتا حریف ایران با مربی اهل جمهوری چک به توافق رسید.

۲۶۵۴