جزییات جدیدی از بازیکن بازداشت شده لیگ انگلیس؛ در اورتون بازی می‌کند

جزییات جدیدی از بازیکن بازداشت شده لیگ انگلیس؛ در اورتون بازی می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - در ساعات اخیر انتشار خبر بازداشت یک ستاره لیگ انگلیس به علت آزار جنسی نوجوانان به بمب خبری فوتبالی انگلیس تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، پلیس شهر منچستر تائید کرده است که یک مرد 31 ساله را به اتهام آزار جنسی کودکان بازداشت و پس از ضبط و ثبت مدارک با قید وثیقه آزاد شده است. گفته می شود که اتهام این فرد ارسال پیام به دختران زیر سن قانونی برای اغوای آنها به اعمال غیراخلاقی بوده است.

در حال حاضر مشخص شده که این بازیکن در اورتون توپ می زند. در حال حاضر تنها بازیکنان 31 ساله اورتون نیز فابین دلف و گیلفی سیگوردسون هستند اما مشخص نیست که آیا منظور از خبر منتشر شده یکی از این دو بازیکن است یا نه.

گفته می شود که باشگاه بازیکن مذکور او را تا پایان تحقیقات از تمرینات کنار گذاشته است. آزار جنسی کودکان یکی از جدی ترین تخلفات در بریتانیا به شمار می رود و به همین خاطر اگر اتهامات ثابت شود فرد مذکور احتمالا با حبس مواجه خواهد شد و مجبور خواهد شد تا فوتبال را کنار بگذارد.

الکساندرا ایوارسدوتیر همسر سیگوردسون البته این خبر را تکذیب کرد و گفت که بر خلاف شایعات همسرش بازداشت نشده است. البته برخی همچنان حرفهای همسر بازیکن ایسلندی را باور نکرده اند و حس می کنند که همین که الکساندرا به جای گیلفی پیام داده به این معنی است که همسرش تحت کنترل نیروهای پلیس قرار دارد.

4125