آمار پرسپولیس جلوی ماشین‌سازی؛ شرایط به سود قرمزهاست

آمار پرسپولیس جلوی ماشین‌سازی؛ شرایط به سود قرمزهاست

پایگاه خبری فوتبالی- آیا پرسپولیس می‌تواند امشب یک گام دیگر به کسب پنجمین عنوان قهرمانی متوالی‌اش در لیگ نزدیک شود؟

به گزارش فوتبالی، شرایط  جدول طوری است که در صورت کوچکترین لغزش پرسپولیس، سپاهان می‌تواند جای این تیم را در صدر جدول بگیرد.

درست است که روی کاغذ بازی با ماشین سازی سقوط کرده دیدار راحتی برای قرمزها محسوب می‌شود اما تیم علیرضا اکبرپور را اصلا نمی‌توان دست کم گرفت و ممکن است در شبی که خبری از یحیی گل‌محمدی در کنار نیمکت نیست، پرسپولیس در تبریز امتیاز از دست بدهد.

تیم های پرسپولیس و ماشین سازی تاکنون در تاریخ رقابت های دو تیم در لیگ برتر 7 بار مقابل همدیگر قرار گرفته‌اند که آمار به سود قرمزها سنگینی می کند. در این 7 بازی، پرسپولیس 5 بار پیروز شده و دو بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

نکته قابل توجه این است که قرمزها در 3 بازی خود در تبریز مقابل ماشین سازی همیشه پیروز بوده‌اند و امیدوارند امشب طلسم غیب یحیی سراغ آنها نیاید(پرسپولیس در دو دیداری که سرمربی‌اش را به دلیل محرومیت در اختیار نداشته، مقابل حریفانش به تساوی رسیده است) و بتوانند با سه امتیاز به تهران برگردند.

آنطرف میدان علیرضا اکبرپور هم امیدوار است بازیکنانش برای این دیدار انگیزه داشته باشند و بتوانند حریف قدرتمندشان را متوقف کنند و باید دید نتیجه دیدار امشب چه خواهد شد.

7655