چلسی به دنبال جذب کالادزیچ در انتقالات تابستانی

چلسی به دنبال جذب کالادزیچ در انتقالات تابستانی

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه چلسی انگلیس، مهاجم اشتوتگارت آلمان را به عنوان گزینه احتمالی جایگزین (پس از ارلینگ هالند به عنوان گزینه نخست) برای انتقال در این تابستان معرفی کرده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از دیلی میل، بر اساس گزارش ها باشگاه چلسی انگلستان قصد دارد ساشا کالادزیچ، مهاجم تیم فوتبال اشتوتگارت آلمان را جذب کند و تلاش توماس توخل برای انجام این انتقال ادامه دارد.

آبی های لندن از ماه مارس به شدت به دنبال جذب ارلینگ هالند، ستاره نروژی مهاجم بروسیا دورتموند بوده اند. گزارش ها حاکی از آن است که چلسی هفته گذشته یک پیشنهاد اولیه برای این بازیکن ارائه کرده است ولی این تیم لیگ برتری به دنبال گزینه های دیگر هم هست تا در این تابستان بتواند خط حمله خود را تقویت کند. طبق همین گزارش ها، کالادزیچ مهاجم اتریشی اشتوتگارت یکی از گزینه های احتمالی آبی پوشان است که در صورت عدم موفقیت در جذب هالند، می توانند به آن متوسل شوند. کالادزیچ در فصل گذشته 17 گل در 36 بازی برای اشتوتگارت به ثمر رسانده و تیم آلمانی عجله ای برای فروش این بازیکن ندارد.

گل های کالادزیچ در اشتوتگارت برای رسیدن به رده های بالای جدول در فصل گذشته بسیار مهم بود. این مهاجم امسال در 9 بازی برای تیم ملی اتریش چهار گل به ثمر رسانده است؛ از جمله گل دیرهنگام در ومبلی در مرحله یک شانزدهم نهایی یورو 2020 مقابل ایتالیا که قهرمان تورنمنت جام ملت ها هم شد.

آبی پوشان لندنی پس از آن که تیمو ورنر و کای هاورتز، هر دو با وجود مبالغ هنگفت قراردادشان نتوانستند انتظارات را برآورده کنند، به یک مهاجم نیاز دارند و این باعث شد چلسی در پی جذب هالند و در صورت نرسیدن به هالند، به دنبال انتقال کالادزیچ باشد.

9404