تلاش تاتنهام برای جذب دو بازیکن آتالانتا/ گولینی و رومرو در رادار لندنی ها

تلاش تاتنهام برای جذب دو بازیکن آتالانتا/ گولینی و رومرو در رادار لندنی ها

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه تاتنهام ضمن این که در حال جذب پیرلوئیجی گولینی، دروازه بان تیم فوتبال آتالانتا است، در حال مذاکره برای خرید کریستین رومرو نیز می باشد که او نیز در همین باشگاه ایتالیایی حضور دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه دیلی میل، باشگاه تاتنهام انگلیس در صدد است پیرلوئیجی گولینی، دروازه بان آتالانتا را با قراردادی قرضی به خدمت بگیرد که یک گزینه برای تمدید قرارداد قرضی برای یک فصل دیگر و یک گزینه برای خرید دائمی داشته باشد. ملی پوش 26 ساله ایتالیایی پیش از این در تیم های منچستر یونایتد و استون ویلا بوده است. تاتنهام همچنین در مورد کریستین رومرو، مدافع یوونتوس که به صورت قرضی در آتالانتا حضور دارد، پرس و جو کرده اند؛ بازیکنی که در اوایل تابستان در کنار لیونل مسی با تیم ملی آرژانتین قهرمان کوپا آمریکا شد.

طبق این گزارش، آتالانتا برای آن که از فروش رومرو سود بیشتری کسب کند، در پی پرداخت 13 میلیون پوند برای دائمی کردن انتقال رومرو از یوونتوس به تیم خود است. این بازیکن 23 ساله 42 بار در همه رقابت ها برای تیم گاسپرینی بازی کرد، از جمله 31 نمایش در لیگ که باعث شد وی جایزه مدافع سال لیگ سری A را در فصل گذشته کسب کند.

خط دفاعی تاتنهام نیاز به تقویت دارد زیرا توبی آلدرویرلد اخیرا تمایل خود به جدایی از این باشگاه را اعلام کرده است. همچنین نگرانی هایی در مورد آینده هوگو لوریس در تاتنهام وجود دارد که کمتر از یک سال از قراردادش با این تیم باقی مانده است.

در همین حال گولینی، دروازه بان ایتالیایی در سه فصل گذشته اصلی ترین بازیکن آتالانتا بوده است و در طول این مدت شاهد حضور آن ها در لیگ قهرمانان اروپا بوده ایم. این بازیکن 26 ساله که در رده سنی جوانان باشگاه منچستر یونایتد نیز حضور داشته و در فصل 17-2016 هم 20 بار برای تیم استون ویلا بازی کرده، از لیست تیم روبرتو مانچینی برای مسابقات قهرمانی ملت های اروپا در تابستان خارج شده بود.

به نظر می رسد گولینی کسی است که می تواند جانشین لوریس در تاتنهام شود از این رو سفیدهای لندنی اکنون به گولینی روی آورده است.

9404