این بازیکن آقای گل لیگ یک شد

این بازیکن آقای گل لیگ یک شد

پایگاه خبری فوتبالی- پرونده فصل جاری رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور شب گذشته با صعود تیم های فجر سپاسی و هوادار به لیگ برتر بسته شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، بعد از یک فصل پر افت و خیز هم چنین سه تیم گل ریحان البرز – نود ارومیه و چوکا تالش به دسته دوم سقوط کردند. اما بازیکنی که به عنوان آقای گلی رقابت ها دست پیدا کرد نه از تیم فجر سپاسی است و نه از تیم هوادار. او کسی نیست جز عارف رستمی که در تیم خیبر خرم آباد توپ می زند. تیمی که در شروع خوبی در نیم فصل دوم بازی ها داشت و امتیازات از دست رفته در نیم فصل نخست را به خوبی جبران کرد اما در هفته های پایانی با امتیازات حساسی که از دست داد از جمع مدعیان دور شد. البته خیبر یکی از تیم های باقی مانده در جدول جام حذفی است. این تیم در مرحله یک چهارم نهایی دوم مرداد میهمان تیم ملوان انزلی است و در صورت پیروزی در این دیدار به جمع چهار تیم برتر مسابقات خواهد پیوست. 

نکته جالب توجه اینکه عارف رستمی همانند تیمش در نیم فصل نخست خیلی پرفروغ ظاهر نشد و تنها چهار گل برای تیمش به ثمر رساند اما در دور برگشت 13 بار برای تیمش گلزنی کرد و در نهایت با 17 گل آقای گل مسابقات شد. بعد از او علی فاتح از تیم پارس جنوبی جم با 13 گل بر سکوی دوم ایستاد و حمید کاظمی مهاجم بادران هم با 12 گل زده سومین گلزن برتر این فصل از بازی ها لقب گرفت. حمید کاظمی در نیم فصل نخست و با پیراهن تیم هوادار 8 گل زده بود و بهترین گل زن بازی ها بود اما در دور برگشت به عضویت تیم بادران در آمد. ابتلای او به کرونا و دوری یکی دوماهه از ترکیب تیم بادران موجب شد روند گلزنی او متوقف شود. با این حال او در دور برگشت موفق شد چهار گل برای تیم بادران به ثمر برساند و دیروز هم در دیدار با ملوان زننده تک گل سه امتیازی تیمش از روی نقطه پنالتی بود.نکته جالب اینکه هیچ یک از سه گلزن برتر این فصل از بازی ها موفق به صعود به لیگ برتر به همراه تیم های خود نشدند!

جدول گلزنان لیگ یک در پایان فصل از این قرار است: 

17 گل

 خیبر خرم آباد: عارف رستمی

13گل:

پارس جنوبی: علی فاتح

12گل:

بادران تهران: حمید کاظمی

11گل:

استقلال ملاثانی: سجاد عبدویی

9گل:

بادران تهران: ایمان غلامی

مس کرمان: سیدپیمان میری

8گل:

قشقایی شیراز: امین هاشمی فرد

استقلال خوزستان: فرشاد جانفزا

مس کرمان: بابامحمدی

7474