دلخوری کولیبالی از رد پیشنهاد شیاطین سرخ توسط ناپلی ها

دلخوری کولیبالی از رد پیشنهاد شیاطین سرخ توسط ناپلی ها

پایگاه خبری فوتبالی - کالیدو کولیبالی از شرایط فعلی خود در تیمش ناراضی است زیرا ناپولی پیشنهاد 30 میلیون یورویی منچستر یونایتد برای جذب او را رد کرده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه فوتبال ایتالیا، مدت هاست که زمزمه های جدایی کالیدو کولیبالی، مدافع 30 ساله تیم فوتبال ناپولی ایتالیا از این تیم به گوش می رسد و ظاهرا شیاطین سرخ برای رفتن او از ورزشگاه دیه گو آرماندو مارادونای شهر ناپل، به این بازیکن پیشنهادی ارائه داده اند.

طبق گزارش رسانه های ایتالیایی، یکی از غول های لیگ برتر انگلستان مبلغ 30 میلیون یورو برای جذب بازیکن ملی پوش سنگالی باشگاه ناپولی ایتالیا پیشنهاد داده اند، اما ناپلی ها پیشنهاد واصله از اولدترافورد را رد کرده اند. طبق این گزارش ها، فالی رمضانی مدیر برنامه این بازیکن بود که ناپولی را در مورد پیشنهاد منچستر یونایتد آگاه کرده بود.

دو سال از قرارداد کولیبالی با پارتنوپی باقی مانده است و او قصد دارد با قراردادی 7.5 میلیون یورویی، ناپولی را به مقصد باشگاهی بلژیکی که در سال 2014 از آن جا به ناپل آمده بود، ترک کند. گفته می شود که مدافع میانی ناپولی از این که پارتنوپی پیشنهاد اولیه یونایتد برای جذب او را رد کرده، ناراضی است. لوچیانو اسپالتی، سرمربی جدید ناپولی امیدوار است که کولیبالی نظر خود را تغییر دهد و تصمیم بگیرد که فصل آینده نیز در استادیوم مارادونا باقی بماند.

از طرف دیگر، اورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی مشکلی برای فروش کولیبالی ندارد اما انتظار دارد پیشنهادی بالاتر برای این مدافع با تجربه ارائه شود.

9404