علاقه هافبک اروگوئه ای کالیاری برای پیوستن به اینتر

علاقه هافبک اروگوئه ای کالیاری برای پیوستن به اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می شود که ناهیتان ناندز شخصا با شرایط باشگاه اینتر ایتالیا موافقت کرده و همه پیشنهادات رسیده از لیگ برتر انگلستان که در صدر آن ها پیشنهاد باشگاه لیدز یونایتد قرار دارد را رد می کند و منتظر نتیجه مذاکرات باشگاه اینتر با کالیاری می ماند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه فوتبال ایتالیا، ناهیتان ناندز، هافبک ملی پوش اروگوئه تصمیم خود را اعلام کرده و قصد دارد در تابستان امسال از ساردینیا فقط به مقصد سن سیرو حرکت کند. این بازیکن هم اکنون و پس از دستیابی به توافقات شخصی با قهرمانان فعلی سری آ ایتالیا، از قبول پیشنهادات رسیده از تیم های لیگ برتر انگلیس که جدی ترین آن پیشنهاد از طرف باشگاه لیدز یونایتد است، خودداری می کند. در حال حاضر، ناندز و اینتر مشکلی بر سر این انتقال ندارند و مسئله این است که اینتر بایستی هزینه انتقال را با کالیاری (باشگاه فعلی این بازیکن) توافق کند.

ممکن است اینتر برای انجام این انتقال، راجا ناینگولان که فصل گذشته را به صورت قرضی در کالیاری سپری کرد و مشتاق است این انتقال را دائمی کند، وارد این معامله کرده و گزینه خرید قرضی به علاوه حق خرید دائمی را برای این انتقال پیگیری کند.

ظاهراً ناندز ماه گذشته در آستانه انتقال به باشگاه لیدز یونایتد انگلستان قرار داشت، اما وقتی اینتر با سیمونه اینزاگی به عنوان سرمربی قراردادامضا کرد و این مربی نیز علاقه خود به جذب هافبک اروگوئه ای را نشان داد، این بازیکن نیز از رفتن به لیگ برتر انگلیس و تیم لیدز صرف نظر کرد.

9404