خشم هواداران لاتزیو از بازیکن تازه‌وارد: چرا «بلاچاو» را خواندی؟

خشم هواداران لاتزیو از بازیکن تازه‌وارد: چرا «بلاچاو» را خواندی؟

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریزیو ساری کمتر از یک هفته قبل چالش جدیدش در لاتزیو را آغاز کرد، پروژه ای که پس از پیوستن سیمونه اینزاگی به اینتر از نو آغاز شده است.

به گزارش فوتبالی، مربی باتجربه ایتالیایی اما به نظر می رسد که شروع پرحاشیه ای در این تیم داشته است. در حقیقت السید هیساج بازیکنی که با نظر ساری با اتمام قراردادش با ناپولی راهی لاتزیو شده یک جنجال بزرگ را به عنوان هواداران ایجاد کرده است. این مدافع آلبانی 24 ساعت پس از نهایی شدن انتقالش با حمله هواداران «فاشیست» لاتزیو مواجه شده است.

لاتزیو برای اردوی پیش فصل در هتل آئورونزو دی کادوره اردو زده است. هیساج برای ادا کردن سنت همیشگی در اولین رویارویی با هم تیمی های جدیدش روی صندلی قرار گرفت تا برای آنها آهنگ بخواند. هیساج ترانه معروف "بلاچاو" را خواند که در ایتالیا به شدت معروف است و برگرفته از سرود گروه مقاومت پارتیزان های ضدفاشیست ها بین سالهای 1943 تا 1945 بوده است. این ترانه به لطف سریال اسپانیایی "سرقت پول" در سالهای اخیر وایرال شده است.

اما این اتفاق به شدت جنجال ساز شده است. در حقیقت هواداران لاتزیو که خودشان را فاشیست می دانند به شدت عصبانی هستند و به همین خاطر برخی از آنها خودشان را به هتل لاتزیو رسانده اند تا توضیح بخواهند. ایگلی تاره مدیر ورزشی این باشگاه مجبور شد که از هتل خارج شود و هواداران را آرام کند. همه ویدئوهای منتشر شده از بازیکنان لاتزیو در مورد این اتفاق از شبکه های اجتماعی پاک شده است و از سویی آنها بیانیه ای در حمایت از هیساج منتشر کرده اند و گفته اند که هدفش از خواندن این سرود به هیچ وجه اهداف سیاسی نبوده است.

البته هواداران افراطی لاتزیو ساکت ننشستند و روی یک پارچه پیامی با این مضمون نوشتند:"هیساج کرم خاکی، لاتزیو فاشیست است!"

4125