عکس؛ تماشای فینال چمپیونزلیگ 2014 توسط آنچلوتی و بازیکنان رئال مادرید

عکس؛ تماشای فینال چمپیونزلیگ 2014 توسط آنچلوتی و بازیکنان رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از بهترین خاطرات هواداران رئال مادرید در سال های اخیر، فینال لیگ قهرمانان اروپای سال 2014 است که در آن به شکلی دراماتیک اتلتیکو مادرید را شکست دادند و توانستند قهرمان شوند و پس از سال ها در این تورنمنت به قهرمانی برسند و دهمین قهرمانی اروپایی خود را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، در آن زمان کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید بود که اکنون هم دوباره سرمربی رئال مادرید شده است. در واقع او در آن موقع دوره اول حضور خود در جمع مادریدی ها را سپری می کرد و آن بازی، آخرین بازی فصل اول حضور آنچلوتی در رئال مادرید بود.

رئال مادرید در آن بازی تا دقیقه 92:48 از رقیب خود یعنی اتلتیکو مادرید عقب بود اما سرخیو راموس روی یک ضربه کرنر که توسط مودریچ ارسال شد کار را به تساوی کشاند و بازی به وقت های اضافه رفت و در وقت های اضافه، گرت بیل، مارسلو و کریستیانو رونالدو گل های بعدی رئال مادرید را زدند و این تیم با نتیجه 4 بر 1 قهرمان شد.

اکنون آنچلوتی به همراه اعضای کادر فنی خود و بازیکنانی مثل مارسلو، به تماشای بخش هایی از فینال 2014 هنگام خوردن ناهار پرداختند که مارسلو با دیدن گل خود در آن بازی مجددا شگفت زده و احساسی شد.

1470