پوچتینو: باشگاهی همچون پاری سن ژرمن جای بازیکنان بزرگ است

پوچتینو: باشگاهی همچون پاری سن ژرمن جای بازیکنان بزرگ است

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن از خریدهای جدید این باشگاه سخن گفت.

به گزارش فوتبالی، پاری سن ژرمن تابستان بسیار شلوغی را سپری می‌کند. آن‌ها در ابتدا جورجینیو واینالدوم را از دست بارسلونا قاپیدند و سپس اشرف حکیمی، جیانلوئیجی دوناروما و سرخیو راموس را به خدمت گرفتند تا خیلی از ضعف‌های دفاعی خود را پوشش دهند. 

مائوریسیو پوچتینو در ژانویه جانشین توخل در این باشگاه شد، اما نتوانست در لیگ قهرمانان موفق شود و حتی در لیگ داخلی نیز به مقام قهرمانی نرسید. حالا با تقویت ترکیب با چند نام بزرگ در صدد جبران فصل گذشته است. او در این باره گفت: "باشگاهی همانند پاری سن ژرمن شایسته داشتن بازیکنان با کیفیت و مستعد است. زمانی که شما درباره بازیکنانی همچون واینالدوم، راموس، حکیمی و دوناروما صحبت می‌کنید، تمامی آن‌ها توانایی‌های خود را در باشگاه‌های پیشین خود اثبات کرده‌اند و حالا در پاری سن ژرمن حضور دارند."

سرمربی سابق تاتنهام و ساوتهمپتون در ادامه افزود: "ما در پنجره نقل و انتقالاتی به دنبال بازیکنان با شخصیت و با ذهنیت برنده هستیم. این بازیکنان موفق به فتح عناوین مختلف در باشگاه‌های خود شده‌اند، اما هنوز در این باشگاه به این مهم نرسیده‌اند و تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت."

4416