تصویری بامزه از مسوت اوزیل در کنار مجسمه خود در ترکیه!

تصویری بامزه از مسوت اوزیل در کنار مجسمه خود در ترکیه!

پایگاه خبری فوتبالی - مسوت اوزیل، هافبک آلمانی حال حاضر باشگاه فنرباغچه که پس از فصل ناموفقی که در باشگاه آرسنال داشت سر انجام راهی این باشگاه در لیگ ترکیه شد، به تازگی به یک موزه در ترکیه رفته که یک مجسمه از اوزیل در آن قرار دارد و در کنار این مجسمه عکس گرفته است.

به گزارش فوتبالی، مسوت اوزیل دوران موفقی را در رئال مادرید داشت و پس از سه فصلی که در جمع مادریدی ها توانست خودی نشان دهد و تبدیل به یک بازیکن مطرح شود، به علت اختلافاتی که بر سر دستمزد با مدیریت باشگاه پیدا کرد، از رئال مادرید جدا شد و به باشگاه آرسنال فروخته شد. اوزیل در سال های اول حضورش در آرسنال عملکرد خوبی داشت اما به مرور افت کرد و جایگاه خود را از دست داد به طوری که فصل گذشته را با مصدومیت سپری می کرد و در بازی های بسیار اندکی از او استفاده شد و به طوری کلی از ترکیب آرسنال کنار گذاشته شده بود.

اکنون او راهی باشگاه فنرباغچه در سوپرلیگ ترکیه شده است و در آن کشور به فوتبال خود ادامه خواهد داد. به تازگی در یک نمایشگاه در شهر استانبول ترکیه که مادام توسو نام دارد، از مجسمه های مومی افراد مشهور مختلف رونمایی شده است که بسیاری از آن ها مربوط به کسانی است که در حال حاضر در ترکیه مشغول به فعالیت هستند و اوزیل هم یکی از آن هاست که به سراغ مجسمه اش رفته و در کنار آن عکس یادگاری گرفته است.

1470