لیگ یک/ گل ریحان صفر – فجر سپاسی 3؛ فجر با گل های کاپیتان قهرمان لیگ یک شد

لیگ یک/ گل ریحان صفر – فجر سپاسی 3؛ فجر با گل های کاپیتان قهرمان لیگ یک شد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فجر با پیروزی 3 بر صفر در برابر گل ریحان در کرج با 60 امتیاز به عنوان قهرمانی این فصل رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور دست یافت و به لیگ برتر صعود کرد. 

به گزارش فوتبالی، فجر سپاسی که با تیم های هوادار و بادران هم امتیاز بود به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به این دو تیم با خیالی آسوده گام به میدان گذاشت و خوب می دانست پیروزی با هر نتیجه ای در این دیدار رای به صعود این تیم به لیگ برتر خواهد داد. بازی با حملات فجر شروع شد و این تیم خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 9 ضربه حمید نعمتی فجر سپاسی را یک بر صفر پیش انداخت. در ادامه و بر خلاف تصور حملات فجر سپاسی نتیجه ای نداد و نیمه نخست با همین نتیجه پایان یافت. البته فجری ها خوشحال به رختکن رفتند چرا که در نیمه نخست نه هوادار موفق شد گلی به شهرداری آستارا بزند و نه بادران دروازه ملوان را باز کند. 

شروع نیمه دوم در این دیدار با تاخیر همراه بود به این خاطر که دقایق طولانی بازی هوادار در برابر شهرداری آستارا به دلیل قطعی برق استادیوم غدیر از جریان افتاده بود. سرانجام نیمه دوم این دیدار همانند دیدار هوادار در برابر شهرداری آستارا و ملوان مقابل بادران از سر گرفته شد. فجر سپاسی که با همین نتیجه قهرمان می شد با آرامش به بازی خود ادامه داد. در دقیقه 59 داور به سود تیم فجر سپاسی پنالتی اعلام کرد و حمید نعمتی پشت ضربه ایستاد و با پای غیر تخصصی توپ را تبدیل به گل کرد و نتیجه بازی دو بر صفر به سود فجر سپاسی شد. به نظر می رسید شاگردان علی کلانتری که از نتیجه دیگر بازی ها مطلع بودند دیگر به دنبال این نبودند خود را به آب و آتش بزنند. با این حال در دقایق پایانی بازی حملات فجر سپاسی ادامه پیدا کرد و این بار حمید نعمتی در ثانیه های پایانی پاس داد تا رضا آقابابایی گل سوم را به ثمر برساند. فجر با این پیروزی با 60 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم هوادار و بادران قهرمان این فصل از بازی ها شد. 

نکته جالب اینکه فجر سپاسی در هفته سی و دوم و بعد از شکست هوادار در تهران به صدر جدول آمد و تا پیش از این صدرنشینی در لیگ یک را در فصل جاری تجربه نکرده بود. در هفته سی و دوم هم در خانه 3 گل به تیم مدعی شاهین شهرداری بوشهر زد تا صدرنشینی اش تدوام یابد و در نهایت با شکست گل ریحان در کرج قهرمان شود. این دومین بار است که فجر سپاسی با هدایت کلانتری به لیگ برتر صعود می کند. تیم گل ریحان هم با این شکست با 18 امتیاز از 34 بازی به کار خود پایان دهد و به لیگ دسته دوم سقوط کرد.  

تا دقایقی دیگر جشن قهرمانی تیم فجر سپاسی در استادیوم کرج برگزار می شود و جام قهرمانی به این تیم طی مراسم باشکوهی اهدا خواهد شد.

6641