دپای: برای شروع کار در بارسلونا بسیار هیجان زده هستم

دپای: برای شروع کار در بارسلونا بسیار هیجان زده هستم

پایگاه خبری فوتبالی - ممفیس دپای ستاره هلندی فصل گذشته لیون فرانسه، امروز به شهر بارسلون رسید. 

به گزارش فوتبالی، خرید جدید بارسلونا، ممفیس دپای برای برگزاری اولین جلسه تمرینی‌اش با بارسلونا در روز سه شنبه، امروز وارد اسپانیا شد. او جزو اولین خریدهای کاتالان‌ها در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود. به جز دیپای، سران بارسلونا موفق به جذب اریک گارسیا و سرخیو آگوئرو از منچسترسیتی نیز شده‌اند. 

به نقل از مارکا، مهاجم سابق منچستریونایتد درباره این انتقال گفت: "سلام دوستان. اسم من ممفیس است و من به تازگی وارد این تیم شده‌ام و برای چالش جدید در زندگی‌ام، بسیار هیجان زده هستم. امیدوارم به زودی شما را در ورزشگاه نیوکمپ ملاقات کنم."

او در ادامه گفت: "زمانی که مصدوم شدم، کومان به من اعتماد به نفس داد و شاهد ریکاوری من بود. او از انتقال من به بارسلونا بزرگ ترین باشگاه جهان، حمایت کرد و من می‌خواهم با تمام توانم در خدمت تیم باشم. امیدوارم بتوانیم در کنار هم به عناوین و جام‌های مختلف دست پیدا کنیم."

باشگاه بارسلونا در نظر دارد تا در روز پنچ شنبه انتقال ممفیس دپای را به صورت رسمی اعلام کند. سران آبی اناری‌ها در نظر داشتند تا جورجینیو واینالدوم، هم وطن دپای را نیز به صورت رایگان به این باشگاه بیاورند، اما پاری سن ژرمن توانست واینالدوم را مجاب کند تا به پاریس بپیوندد.

4416